Jak budować zasięgi i zmieniać odbiorców w klientów?
Zapraszam na bloga copywritera. Znajdziesz tu informacje dotyczące pisania treści sprzedażowych. Komunikacji marki oraz zwiększania zasięgów witryny dzięki strategii SEO.
Co to jest komunikacja marki?
Komunikacja marki — czytasz lub słyszysz te słowa i nie bardzo wiesz, o co chodzi? Podobnie mają inni. Spoko, bo nie jesteś marketerem. Znasz się na swojej robocie, nie na marketingu. Nigdy nie bój się pytać. W tym tekście wyjaśnię Ci, co to jest komunikacja marki i z czym…
Co to są dobrej jakości treści?
Dobrej jakości treść, to nie tylko piękne i dobrze ułożone słowa. Jeśli chodzi o budowanie stron www, dobrej jakości tekst musi spełnić o wiele więcej wytycznych. Zrób krótki test i sprawdź, czy faktycznie masz na stronie dobrej jakości treść. Content is King — mówili. 👑 A na obozie na wsi mawialiśmy:…
Sprawdź, czy Twoje oferty sprzedażowe mają te błędy. Usuń je i sprzedawaj więcej
Sprzedajesz w sieci? Poniżej poznasz najbardziej zapalne punkty komunikacji, które zniweczą działanie Twoich ofert. Bez tego strona nie konwertuje. Przepalasz budżet na reklamę. Nie masz satysfakcjonujących efektów sprzedażowych. Przeczytaj tekst i usuń te błędy ze swoich stron. Wyznacz cel strony Większość osób przy pisaniu oferty sprzedażowej uznaje, że celem jest sprzedaż….
Spadły zasięgi? Masz problem ze stroną?
Aktualizacje algorytmów Google w drugiej połowie 2023 roku spowodowały, że strony usługowe spadły z pozycji i trudno jest je podbić na wyższe do tej pory. Widzę wiele zapytań klientów, o to, jak to zrobić. Jeśli współpracujesz z dobą agencją lub freelancerem SEO, to nie masz problemu. Tylko nie wszyscy…
Uporządkuj sprzedaż — wykorzystaj lejek sprzedażowy i dowiedz się, co pisać, aby klienci klikali
Chcesz ulepszyć sprzedaż? Stwórz swoją pierwszą kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia lub napraw obecny schemat sprzedażowy. Wykorzystaj poniższy darmowy przykład lejka marketingowego. Naucz się, jak stosować techniki copywriting direct response w kampanii, by zwiększyć zainteresowanie odbiorców, a tym samym klikalność w Twoje reklamy. Co to jest lejek sprzedażowy? Jeśli nie wiesz,…
Mapa Empatii — Klucz do Zrozumienia Potrzeb i Problemów Klienta
Biznes online stawia przed Tobą wiele wyzwań. Jednym z nich jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań Twoich klientów, bo bez tego nie stworzysz wciągającej komunikacji dla swojej marki. Z pomocą przychodzi Mapa Empatii. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie, aby podkręcić komunikację i zdobyć więcej klientów. Czym jest mapa empatii? Mapa empatii to…