Jak budować zasięgi i zmieniać odbiorców w klientów?
Zapraszam na bloga copywritera. Znajdziesz tu informacje dotyczące pisania treści sprzedażowych. Komunikacji marki oraz zwiększania zasięgów witryny dzięki strategii SEO.
Wysyłasz klientom oferty w PDF? Przeczytaj, bo to Ciebie dotyczy.
Jestem po arcy ciekawej konsultacji z klientem. Jeśli chcesz, to też możesz wziąć w takiej udział (teraz kosztuje 59 zł zamiast 599 zł). Konsultacja dotyczyła projektu oferty w PDF, którą klienci otrzymują mailem po wstępnej rozmowie. Nie poruszam aspektów wysyłki takich ofert. Może innym razem napiszę więcej o korzyściach. Teraz będzie…
Szablony copywriterskie treści dla biznesu
Oto skuteczne zabiegi copywriterskie, które podkręcą Twój content na blogu, w social mediach, w mailach! Bierz, częstuj się i podziel się z innymi. Odwołanie do autorytetu/opinii: Moja opinia na temat… Buduje wiarygodność i zaufanie, sugerując, że opinia autora ma znaczenie. Oto moje zdanie na ten temat… Podobnie jak wyżej, podkreśla doświadczenie i…
Jak zakotwiczyć cenę na Landing Page
Efekt kotwicy — Jak zakotwiczyć cenę na Landing Page i skusić klienta? Wyobraź sobie, że stoisz przed półką z kawą. Widzisz dwa opakowania: jedno za 15 zł, drugie za 30 zł. Które wydaje Ci się droższe? Oczywiście to za 30 zł, prawda? A teraz wyobraź sobie, że obok nich pojawia się…
Jak zatrzymać klienta na Landing Page
Jak zatrzymać klienta na Landing Page, a potem mu sprzedać? Czy wiesz, że masz zaledwie 3 sekundy, aby zaciekawić odwiedzającego Twój landing page? To efekt pierwszego wrażenia – chwila prawdy, która decyduje o tym, czy klient zostanie na stronie, czy ją opuści. Wykorzystaj ten krótki moment, aby przekształcić go w…
Co motywuje Twoich klientów do zakupu? Jak sprawić, żeby kupowali od Ciebie?
Poznaj psychologię zachowań klientów. Naucz się stosować te rozwiązania w komunikacji swojej marki w internecie, a zwiększysz sprzedaż nawet o 200%. Czy wiesz, co naprawdę skłania klientów do kliknięcia przycisku Kup Teraz? To nie tylko atrakcyjna cena czy ładny design strony. Za każdą decyzją zakupową kryje się skomplikowana sieć motywacji, emocji…
Opracuj grupę odbiorców albo wybierz w końcu do kogo mówisz
Do kogo kierujesz swoją ofertę? Dlaczego? Czy piszesz do wszystkich? Jeśli coś jest dla wszystkich, to jest dla nikogo. Czy Twoja oferta jest do NIKOGO? Dlaczego Warto Opracować Grupę Odbiorców i Jak To Zrobić? Czy wiesz, że NAJWAŻNIEJSZYM elementem skutecznej strategii marketingowej jest dokładne określenie grupy odbiorców? Dzięki temu możesz tworzyć…