kontakt@mariatanska.pl
Uporządkuj sprzedaż — wykorzystaj lejek sprzedażowy i dowiedz się, co pisać, aby klienci klikali
Chcesz ulepszyć sprzedaż? Stwórz swoją pierwszą kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia lub napraw obecny schemat sprzedażowy. Wykorzystaj poniższy darmowy przykład lejka marketingowego. Naucz się, jak stosować techniki copywriting direct response w kampanii, by zwiększyć zainteresowanie odbiorców, a tym samym klikalność w Twoje reklamy. Co to jest lejek sprzedażowy? Jeśli nie wiesz,…
Mapa Empatii — Klucz do Zrozumienia Potrzeb i Problemów Klienta
Biznes online stawia przed Tobą wiele wyzwań. Jednym z nich jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań Twoich klientów, bo bez tego nie stworzysz wciągającej komunikacji dla swojej marki. Z pomocą przychodzi Mapa Empatii. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie, aby podkręcić komunikację i zdobyć więcej klientów. Czym jest mapa empatii? Mapa empatii to…
Zdobywanie klientów przez internet: Rola treści w procesie sprzedaży — cz. 1
Zaczęłam pisać artykuł na temat budowania wizerunku w sieci i jak to wpływa na zdobywanie klientów. Szybko się okazało, że treści jest dużo — nie mam serca zajmować Ci więcej, niż 3 minuty. Zacznijmy zatem od części 1, która skupia się na temacie budowania bloga. Artykuł wskazuje na ogromną rolę…
Jak opracować unikalną wartość marki w komunikacji marki?
Unikalna wartość marki (ang. Unique Value Proposition, UVP) to kluczowy element wyróżniający Twoją markę na tle konkurencji. To obietnica wartości, którą dostarczasz swoim klientom. Jak stworzyć taką unikalną obietnicę? Przeczytaj we wpisie. Wejdź w buty swojego klienta Przeprowadź badania rynku, aby zrozumieć potrzeby, oczekiwania i bolączki Twojej grupy docelowej. Następnie kreśl, do…
Przestań dogadzać wyszukiwarkom. To ludzie od Ciebie kupują, a nie booty Google
Wiara, że usługi SEO zwiększą sprzedaż to 2 błąd, przez który tracisz nawet 7 tys. zł miesięcznie, a sprzedaż dalej stoi. Nieznajomość 1 błędu prowadzi do zamknięcia interesu. Znasz to? A może słyszałeś od kolegów? „Przyszedł 1 specjalista, 2, strona dalej nie działała”.„Przyszedł kolejny spec, a strona dalej nie sprzedaje”.„Pani, ja…
Po co planować posty w social mediach?
Planuj posty do social mediów na cały tydzień i miej z głowy ten obowiązek. Zyskaj więcej czasu na rozwój firmy, bo social media poprowadzą się same. Jak i dlaczego to zrobić? Czytaj dalej. Będzie krótko. Menadżer publikacji od Meta Pierwszy sposób na planowanie publikacji postów to korzystanie z content kalendarza bezpośrednio…