Jak budować zasięgi i zmieniać odbiorców w klientów?

Zapraszam na bloga copywritera. Znajdziesz tu informacje dotyczące pisania treści sprzedażowych. Komunikacji marki oraz zwiększania zasięgów witryny dzięki strategii SEO.

Co motywuje Twoich klientów do zakupu? Jak sprawić, żeby kupowali od Ciebie? Copywriting teksty sprzedazowe fla firm ux writing (3)

Co motywuje Twoich klientów do zakupu? Jak sprawić, żeby kupowali od Ciebie?

Zapraszam Cię w podróż w głąb umysłu konsumenta. Dlaczego psychologia sprzedaży jest kluczem do sukcesu w sprzedaży online? Czy wiesz, co naprawdę skłania klientów do kliknięcia przycisku Kup Teraz?  To nie tylko atrakcyjna cena czy ładny design strony. Za każdą decyzją zakupową kryje się skomplikowana sieć motywacji, emocji i potrzeb. Zrozumienie psychologii…

Opracuj grupę odbiorców albo wybierz w końcu do kogo mówisz grupa odbiorcow - komunikacja marki - copywriting - teksty sprzedazowe

Opracuj grupę odbiorców albo wybierz w końcu do kogo mówisz

Do kogo kierujesz swoją ofertę? Dlaczego? Czy piszesz do wszystkich? Jeśli coś jest dla wszystkich, to jest dla nikogo. Czy Twoja oferta jest do NIKOGO? Dlaczego Warto Opracować Grupę Odbiorców i Jak To Zrobić? Czy wiesz, że NAJWAŻNIEJSZYM elementem skutecznej strategii marketingowej jest dokładne określenie grupy odbiorców? Dzięki temu możesz tworzyć…

Co to jest komunikacja marki? Co to jest komunikacja marki - sprzedaz i copywriting

Co to jest komunikacja marki?

Co to jest komunikacja marki? W tym wpisie wyjaśnię Ci, w czym rzecz nawet jeśli nie bardzo wiesz, o co chodzi lub czujesz, że Twoja wiedza jest za mało poukładana. Nie musisz być marketerem, by tworzyć komunikację swojej marki samodzielnie. Jednak aby tworzyć komunikację skutecznie, musisz mieć wiedzę i…

Sprawdź, czy Twoje oferty sprzedażowe mają te błędy. Usuń je i sprzedawaj więcej Oferty sprzedazowe copywriting direct response

Sprawdź, czy Twoje oferty sprzedażowe mają te błędy. Usuń je i sprzedawaj więcej

Sprzedajesz w sieci? Poniżej poznasz najbardziej zapalne punkty komunikacji, które zniweczą działanie Twoich ofert. Bez tego strona nie konwertuje. Przepalasz budżet na reklamę. Nie masz satysfakcjonujących efektów sprzedażowych. Przeczytaj tekst i usuń te błędy ze swoich stron. Wyznacz cel strony Większość osób przy pisaniu oferty sprzedażowej uznaje, że celem jest sprzedaż….