Jak budować zasięgi i zmieniać odbiorców w klientów?

Zapraszam na bloga copywritera. Znajdziesz tu informacje dotyczące pisania treści sprzedażowych. Komunikacji marki oraz zwiększania zasięgów witryny dzięki strategii SEO.

Co to jest komunikacja marki - sprzedaz i copywriting

Co to jest komunikacja marki?

Komunikacja marki — czytasz lub słyszysz te słowa i nie bardzo wiesz, o co chodzi? Podobnie mają inni. Spoko, bo nie jesteś marketerem. Znasz się na swojej robocie, nie na marketingu. Nigdy nie bój się pytać. W tym tekście wyjaśnię Ci, co to jest komunikacja marki i z czym…

co to jest dobrej jakosci tresc

Co to są dobrej jakości treści?

Dobrej jakości treść, to nie tylko piękne i dobrze ułożone słowa. Jeśli chodzi o budowanie stron www, dobrej jakości tekst musi spełnić o wiele więcej wytycznych. Zrób krótki test i sprawdź, czy faktycznie masz na stronie dobrej jakości treść. Content is King — mówili. 👑  A na obozie na wsi mawialiśmy:…

Oferty sprzedazowe copywriting direct response

Sprawdź, czy Twoje oferty sprzedażowe mają te błędy. Usuń je i sprzedawaj więcej

Sprzedajesz w sieci? Poniżej poznasz najbardziej zapalne punkty komunikacji, które zniweczą działanie Twoich ofert. Bez tego strona nie konwertuje. Przepalasz budżet na reklamę. Nie masz satysfakcjonujących efektów sprzedażowych. Przeczytaj tekst i usuń te błędy ze swoich stron. Wyznacz cel strony Większość osób przy pisaniu oferty sprzedażowej uznaje, że celem jest sprzedaż….

frazy kluczowe

Spadły zasięgi? Masz problem ze stroną?

Aktualizacje algorytmów Google w drugiej połowie 2023 roku spowodowały, że strony usługowe spadły z pozycji i trudno jest je podbić na wyższe do tej pory. Widzę wiele zapytań klientów, o to, jak to zrobić. Jeśli współpracujesz z dobą agencją lub freelancerem SEO, to nie masz problemu. Tylko nie wszyscy…

Lejek sprzedazowy i tresci sprzedazowe

Uporządkuj sprzedaż — wykorzystaj lejek sprzedażowy i dowiedz się, co pisać, aby klienci klikali

Chcesz ulepszyć sprzedaż? Stwórz swoją pierwszą kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia lub napraw obecny schemat sprzedażowy. Wykorzystaj poniższy darmowy przykład lejka marketingowego. Naucz się, jak stosować techniki copywriting direct response w kampanii, by zwiększyć zainteresowanie odbiorców, a tym samym klikalność w Twoje reklamy. Co to jest lejek sprzedażowy? Jeśli nie wiesz,…

Mapa empatii marki copywriting sprzedazowy maria tanska

Mapa Empatii — Klucz do Zrozumienia Potrzeb i Problemów Klienta

Biznes online stawia przed Tobą wiele wyzwań. Jednym z nich jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań Twoich klientów, bo bez tego nie stworzysz wciągającej komunikacji dla swojej marki. Z pomocą przychodzi Mapa Empatii. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie, aby podkręcić komunikację i zdobyć więcej klientów. Czym jest mapa empatii? Mapa empatii to…