kontakt@mariatanska.pl
Sprawdź dlaczego twoja strona słabo sprzedaje
Dowiedz się, czego potrzeba Twojej stronie, aby miała lepsze zasięgi i większą sprzedaż. Namierzymy słabe punkty strony i oferty. Otrzymasz raport i wytyczne do zmian.

AUDYT STRONY POD KĄTEM TECHNICZNYM
audyt linków wew. i zewnętrznych
Audyt ux strony
analiza widoczności strony
analiza treści strony i słów kluczowych
analiza social mediów marki
analiza ścieżek klienta po stronie
analiza oferty sprzedażowej
analiza komunikacji marki na www i w socialach
analiza zdjęć produktów
analiza konkurencji w powyższych obszarach
wytyczne do wdrożenia i wnioski do sprzedaży

SEO, COPYWRITING I CONTENT
To 3 strategie sprzedażowe, które się wzajemnie uzupełniają. Znając błędy na stronie i słabe miejsca oferty, załatasz luki i wprowadzisz najlepiej dopasowaną strategię sprzedażową. Dzięki temu nie wyrzucasz pieniędzy w błoto. Nie tracisz czasu. Twoja firma się rozwija i sprzedaje.
Donald Miller
„Ludzki mózg we wszystkich rejonach świata działa podobnie: przyciąga przekaz klarowny i zrozumiały, a zniechęca pogmatwany i chaotyczny”.

AUDYT to nie jasnowidz
Nie tracisz czasu oraz pieniędzy na nietrafione działania bez efektów, bo nie opierasz się na fantazji, tylko masz twarde dane.
widzisz oś czasu
Rozumiesz, w jakim jesteś miejscu sprzedażowo, nawet jeśli nie znasz się na marketingu. Dzięki temu planujesz bez porażek kolejne kroki rozwoju firmy.
masz bazę wyjściową
Z raportu wiesz, czy strona Twojej marki spełnia normy sprzedażowe. Jak klient porusza się po stronie. Czy treści oferty prowadzą klienta do zakupu. Wiesz także, jak wypadasz w procesach sprzedaży na tle konkurencji.
układasz komunikację marki
Wychodzisz z chaosu komunikacyjnego. Masz wytyczne co do budowania jednolitych treści. Wiesz, które teksty na stronie poprawić, aby strona przyciągała klientów, a nie odstraszała. Budujesz zaufanie i grupę odbiorów.
Masz plan gry
Audyt przedstawia wnioski co do SEO strony, jak i komunikacji sprzedażowej. Masz konkretne wytyczne, w którą stronę rozwijać serwis. Dobierasz odpowiednią strategię bez błądzenia.
zobacz przykład
Bez zbędnych obrazków i upiększeń. Twarde dane, twarde wnioski. Twarde wytyczne. Raport audytu strony rzuca nowe spojrzenie na Twoją sprzedaż. Jestem przekonana, że wielu rzeczy nie zauważyłeś. Tak działa klątwa wiedzy.

Maria Tańska
Copywriter SEO specjalist
Audyt strony to baza wyjściowa do strategii sprzedaży. Dzięki audytowi oszczędzasz tysiące złotych, bo unikasz nietrafionych działań specjalistów, za które każdorazowo musisz płacić. Te pieniądze warto zainwestować w rozwój firmy, kiedy już wiesz, w którym kierunku iść.
Lubisz karmić się obietnicą kolejnych speców od seo?
Masz czas i pieniądze, by płacić za usługi osób, które obiecują lepszą sprzedaż bez zbadania, czego potrzebuje Twój biznes? Mój audyt nie jest dla Ciebie. Koszt frustracji będzie zbyt wysoki, byś to zniósł.
lubisz robić ciągle to samo, nawet gdy to nie przynosi pożądanych efektów?
Jesteś jedną z tych osób, które lubią grzebać się w swoich wizjach, mając nadzieję na zmianę… a gdy ona nie przychodzi, nie chcesz widzieć sedna problemu, bo to zbyt bolesne? Mój audyt jest dla Ciebie zbyt drogi. Nie dźwigniesz kosztów frustracji, że już wcześniej wystarczyło zmienić kilka drobiazgów, aby strona lepiej sprzedawała.
Jesteś osobą, która widzi tylko koszt, a nie dostrzega profitów?
Koszty audytu zaczynają się od 1500 zł brutto 0% VAT. Cena audytu zależy od tego, co chcesz zweryfikować. Jeśli uważasz, że audyt strony to fanaberia, to faktycznie jest zbyt drogi dla Ciebie. Prawdopodobnie lepiej dogadasz się z kolejnym specjalistą, który zainkasuje 4 tys. zł i nic z tego nie wyniknie. Zapraszam, kiedy zrozumiesz, po co najpierw robić analizę danych.