Sprawdź dlaczego twoja strona słabo sprzedaje

Dowiedz się, czego potrzeba Twojej stronie, aby miała lepsze zasięgi i większą sprzedaż. Namierzymy słabe punkty strony i oferty. Otrzymasz raport i wytyczne do zmian.

Audyt Strony Internetowej freelancer

sprzedaż to strategia

Analiza z audytu daje wgląd w sytuację sprzedażową strony. Zanim zainwestujesz w strategię SEO lub ADSy, dowiedz się, czy wydanie 4 tys. złotych miesięcznie ma sens. Ten audyt jest lepszy od raportu SEO. Obejmuje audyt oferty pod kątem sprzedażowym i audyt treści. Zobacz konkrety:

01

AUDYT STRONY POD KĄTEM TECHNICZNYM

02

audyt linków wew. i zewnętrznych

03

Audyt ux strony

04

analiza widoczności strony

05

analiza treści strony i słów kluczowych

06

analiza social mediów marki

07

analiza ścieżek klienta po stronie

08

analiza oferty sprzedażowej

09

analiza komunikacji marki na www i w socialach

10

analiza zdjęć produktów

11

analiza konkurencji w powyższych obszarach

12

wytyczne do wdrożenia i wnioski do sprzedaży

SEO, COPYWRITING I CONTENT

To 3 strategie sprzedażowe, które się wzajemnie uzupełniają. Znając błędy na stronie i słabe miejsca oferty, załatasz luki i wprowadzisz najlepiej dopasowaną strategię sprzedażową. Dzięki temu nie wyrzucasz pieniędzy w błoto. Nie tracisz czasu. Twoja firma się rozwija i sprzedaje.

Donald Miller

Ludzki mózg we wszystkich rejonach świata działa podobnie: przyciąga przekaz klarowny i zrozumiały, a zniechęca pogmatwany i chaotyczny”.

dlatego analizuj, planuj, następnie sięgaj po więcej

AUDYT to nie jasnowidz

Nie tracisz czasu oraz pieniędzy na nietrafione działania bez efektów, bo nie opierasz się na fantazji, tylko masz twarde dane.

widzisz oś czasu

Rozumiesz, w jakim jesteś miejscu sprzedażowo, nawet jeśli nie znasz się na marketingu. Dzięki temu planujesz bez porażek kolejne kroki rozwoju firmy.

masz bazę wyjściową

Z raportu wiesz, czy strona Twojej marki spełnia normy sprzedażowe. Jak klient porusza się po stronie. Czy treści oferty prowadzą klienta do zakupu. Wiesz także, jak wypadasz w procesach sprzedaży na tle konkurencji.

układasz komunikację marki

Wychodzisz z chaosu komunikacyjnego. Masz wytyczne co do budowania jednolitych treści. Wiesz, które teksty na stronie poprawić, aby strona przyciągała klientów, a nie odstraszała. Budujesz zaufanie i grupę odbiorów.

Masz plan gry

Audyt przedstawia wnioski co do SEO strony, jak i komunikacji sprzedażowej. Masz konkretne wytyczne, w którą stronę rozwijać serwis. Dobierasz odpowiednią strategię bez błądzenia.

zobacz przykład

Bez zbędnych obrazków i upiększeń. Twarde dane, twarde wnioski. Twarde wytyczne. Raport audytu strony rzuca nowe spojrzenie na Twoją sprzedaż. Jestem przekonana, że wielu rzeczy nie zauważyłeś. Tak działa klątwa wiedzy.

Przestań tracić czas i pieniądze – planuj sprzedaż

Napisz, jakie problemy sprzedażowe ma Twoja strona. Podaj link do strony. Napisz, jakiej strategii według Ciebie potrzebujesz. Jakie oferty otrzymałeś od agencji. Jakie cele chcesz osiągnąć. W odpowiedzi otrzymasz niezobowiązującą wycenę audytu strony.

Maria Tańska

Copywriter SEO specjalist

Audyt strony to baza wyjściowa do strategii sprzedaży. Dzięki audytowi oszczędzasz tysiące złotych, bo unikasz nietrafionych działań specjalistów, za które każdorazowo musisz płacić. Te pieniądze warto zainwestować w rozwój firmy, kiedy już wiesz, w którym kierunku iść.

ile kosztuje AUDYT strony?

Lubisz karmić się obietnicą kolejnych speców od seo?

Masz czas i pieniądze, by płacić za usługi osób, które obiecują lepszą sprzedaż bez zbadania, czego potrzebuje Twój biznes? Mój audyt nie jest dla Ciebie. Koszt frustracji będzie zbyt wysoki, byś to zniósł.

lubisz robić ciągle to samo, nawet gdy to nie przynosi pożądanych efektów?

Jesteś jedną z tych osób, które lubią grzebać się w swoich wizjach, mając nadzieję na zmianę… a gdy ona nie przychodzi, nie chcesz widzieć sedna problemu, bo to zbyt bolesne? Mój audyt jest dla Ciebie zbyt drogi. Nie dźwigniesz kosztów frustracji, że już wcześniej wystarczyło zmienić kilka drobiazgów, aby strona lepiej sprzedawała.

Jesteś osobą, która widzi tylko koszt, a nie dostrzega profitów?

Koszty audytu zaczynają się od 1500 zł brutto 0% VAT. Cena audytu zależy od tego, co chcesz zweryfikować. Jeśli uważasz, że audyt strony to fanaberia, to faktycznie jest zbyt drogi dla Ciebie. Prawdopodobnie lepiej dogadasz się z kolejnym specjalistą, który zainkasuje 4 tys. zł i nic z tego nie wyniknie. Zapraszam, kiedy zrozumiesz, po co najpierw robić analizę danych.