Copywriting Direct Response i B2B Case Study

Jak wybrać copywritera? Przede wszystkim sprawdź, co pisał dla innych klientów. Jak ocenić, czy te teksty są dobre? Co to znaczy, że są dobre? Odpowiedź na pytanie wymaga wiedzy, którą się z Tobą dzielę niżej.

Dobry tekst, to taki, który działa — realizuje stawiany cel. Cele każda podstrona ma inne. I te cele, a także ich realizację trzeba opracować.

Tekst nie ma się Tobie podobać. Jeśli tak właśnie myślisz, to zmień szybko poglądy. Tekst ma realizować cel, główny to: sprzedaż. Strona www nie ma być ładna. Twoja strona ma przynosić zamówienia. Dlatego, zanim zamówisz teksty u copywritera i wyrzucisz pieniądze w błoto, zapytaj o proces tworzenia treści. Powinien on wyglądać mniej więcej tak:

Zanim tekst na stronę powstanie, potrzebne są


🔥 Szczegółowy brief, który ustala klienta, grupę docelową, mocne i słabe strony produktu, wizje, misję, cele, elementy konkurencji i masę innych czynników, OD KTÓRYCH ZALEŻY TREŚĆ.

🔥 Ścieżki klienta — copywriter musi rozumieć elementy strony, aby przepuścić dalej klienta po ścieżce sprzedażowej.

🔥 Wiedza o Twoich procesach sprzedażowych — aby rozpisać i sekcje strony zgodnie z lejkiem sprzedażowym.

Copywriter nie wyczaruje Ci tekstów. Copywriter jest marketerem, który zna się na sprzedaży, SEO, UX, content marketingu i brandingu. Projektuje komunikację. Bez tej wiedzy, nie powstanie tekst sprzedażowy, a Twoja strona będzie jedynie bezproduktywną witryną. Błędem, przez który wydasz więcej kasy na SEO, reklamy, publikacje w social mediach, a sprzedaż dalej nie będzie na dobrym poziomie. Dlaczego? Bo sprzedaż to proces złożony — komunikacja marki, wartości, potrzeb to 1 i główny element do zrobienia.

Zobacz nowe odsłony stron moich klientów i porównaj sobie teksty. Następnie wybierz, co wolisz: „Teksty spod lekkiego pióra” czy szczegółowy projekt treści sprzedażowej, która w końcu wygeneruje Ci klientów. Wybór należy do Ciebie.

Komunikacja marki i teksty sprzedażowe

Agencja Wirtualnej Asysty: komunikacja marki, nowa odsłona strony z treściami sprzedażowymi oraz content plan.

Komunikacja marki i teksty sprzedażowe

Producent metali: nowa odsłona strony WWW wraz z treściami sprzedażowymi — copywriting B2B.

Chcesz, aby Twoja strona przeszła transformację?

Napisz do mnie, czego potrzebujesz. Umów się na bezpłatną 30-minutową konsultację, podczas której opowiesz mi o swoich potrzebach, a ja podam Ci rozwiązania.