Jak pisać skuteczne teksty SEO?

Jak pisać skuteczne teksty i treści SEO, które przyciągną klientów i zwiększą Twoją sprzedaż? Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa była widoczna w wyszukiwarce i przyciągała klientów, musisz wiedzieć, jak pisać teksty i treści SEO, które są zarówno merytoryczne, jak i atrakcyjne dla odbiorców pod kątem sprzedażowym. Jeśli potrzebujesz pomocy, to jesteś w dobrym miejscu, bo napiszę konwertujące teksty dla Ciebie. Skuteczność moich treści SEO potwierdzają dobre wyniki i dane – zobacz Case Study:

Zamów Teksty SEO

Wiem, że pisanie skutecznych treści SEO nie jest łatwe. Wymaga wiedzy o budowie tekstu pod SEO, umiejętności pisania sprzedażowego oraz rozumienia potrzeb Twojej grupy docelowej.

Zamiast tracić czas, skorzystaj z mojej pomocy. Skup się na tym, co umiesz najlepiej, a teksty SEO zleć mi. Napiszę dla Ciebie treści, które wabią odbiorców i karmią Google.

Wartościowe dla użytkownika 

Treści SEO zawierają aktualne i rzetelne informacje, które odpowiadają na potrzeby i pytania użytkowników.

Unikalne

Google penalizuje strony, które zawierają treści skopiowane z innych stron internetowych, Dlatego stawiam na unikalne treści SEO o odpowiedniej długości. Zoptymalizowane pod wytyczne Google.

Pisane w sposób jasny i czytelny

Treści SEO są łatwe do zrozumienia i skanowania.
Dobrze zorganizowane – zawierają jasny układ i spójną narrację, a także elementy sprzedażowe.

Buduj łatwo zasięgi organiczne

Przy pomocy dobrej jakości tekstów SEO. Oto konkretne wytyczne, według których piszę treści SEO. Moje teksty indeksują się w ciągu kilku godzin i pozycjonują się organicznie, bo spełniają wymagania techniczne i wytyczne Google oraz EEAT, a także YMYL:

  • Wysoka jakość tekstu

    Teksty SEO, które oferuję pisane są w sposób jasny i czytelny, a także zawierają aktualne i rzetelne informacje.

  • Używam odpowiednich słów kluczowych

    Jeśli nie masz wytycznych, to opracuję słowa kluczowe do Twojego tematu. Frazy kluczowe będą zbieżne i istotne dla tematu tekstu. Pokryją się z intencją wyszukiwania przez użytkowników, którzy szukają informacji na dany temat.

  • Rozmieszczenie fraz kluczowych i formatowanie treści

    Umieszczam słowa kluczowe w odpowiednich miejscach – frazy kluczowe w moich treściach SEO są rozmieszczone w tekście w sposób naturalny. Nie sprawiają wrażenia sztuczności. Tekst SEO jest także gotowy do wklejenia, odpowiednio sformatowany. Frazy kluczowe rozmieszczone są w tytule, nagłówkach, śródtytułach, a także w treści tekstu.

  • Używam synonimów i fraz pokrewnych

    Oprócz samych słów kluczowych, w moich treściach SEO znajdziesz wiele synonimów i fraz pokrewnych. Dzięki temu tekst jest bardziej atrakcyjny dla użytkowników i wyszukiwarki.

  • Zleć mi obsługę strony WWW

    Jeśli nie masz czasu lub nie znasz się na technikaliach, wdrożę teksty na stronę za Ciebie.

Treści SEO zgodne z wytycznymi Google, to klucz do lepszej widoczności witryny i większej liczby użytkowników. Mając treści SEO spełniające powyższe wymagania, masz większą szansę, że to Twoja strona pojawi się w wynikach wyszukiwania.

Jak pracujemy?

Oferuję teksty SEO dla branży: prawniczej, psychologicznej, medycznej, IT oraz dla e-commerce.

  • Napisz do mnie i przedstaw swoje potrzeby

    Skorzystaj z formularza kontaktowego i opisz swoje potrzeby.

  • Otrzymasz wycenę oraz umowę i FA

    Wyceniam teksty SEO za projekt. Wystawiam faktury bez VAT. Pobieram 100% przedpłaty.

  • Opłać fakturę

    I odeślij wypełniony brief. Po otrzymaniu briefa zabieram się do pracy.

  • Projekt wytycznych

    Jeśli nie masz agencji SEO, stworzę dla Ciebie projekt fraz kluczowych lub content plan.

  • Feedback

    Otrzymasz teksty w ustalonym terminie i masz 3 dni na poprawki.

  • Wdrożenie

    Jeśli potrzebujesz wdrożenia, umieszczę teksty SEO na Twojej stronie www.

Potrzebujesz treści SEO? Nie czekaj, tylko zamów dobrze zoptymalizowane teksty SEO wprost od SEO Copywritera.

Sprawdź, jak to działa

Przeczytaj Case Study innych firm i dowiedz się, jak ich strony zwiększyły sprzedaż dzięki optymalizacji stron i treści SEO.

W opisach przypadków znajdziesz kontekst klienta, a także kierunek podjętych działań. Bo SEO to nie tylko frazy kluczowe, ale szereg działań, dzięki którym Twoja strona po prostu wystrzeli w wynikach wyszukiwania w górę.

optymalizacja strony seo copywriting
strategia seo pozycjonowanie seo copywriting

Kto dla Ciebie pisze?

Nazywam się Maria Tańska

Lubię informatykę od 1 klasy podstawówki. Miałam być hakerem, a zostałam marketerem. Wróć! Hakuję odbiorców poprzez SzaTańską komunikację. 🙂

copywriter maria tanska tresci na strony www i blogi

Dzielę się wiedzą

Co to jest komunikacja marki - sprzedaz i copywriting

Co to jest komunikacja marki?

Komunikacja marki — czytasz lub słyszysz te słowa i nie bardzo wiesz, o co chodzi? Podobnie mają inni. Spoko, bo nie jesteś marketerem. Znasz się na swojej robocie, nie na marketingu. Nigdy nie bój się pytać. W tym tekście wyjaśnię Ci, co to jest komunikacja marki i z czym się…

co to jest dobrej jakosci tresc

Co to są dobrej jakości treści?

Dobrej jakości treść, to nie tylko piękne i dobrze ułożone słowa. Jeśli chodzi o budowanie stron www, dobrej jakości tekst musi spełnić o wiele więcej wytycznych. Zrób krótki test i sprawdź, czy faktycznie masz na stronie dobrej jakości treść. Content is King — mówili. 👑  A na obozie na wsi mawialiśmy: The…

Oferty sprzedazowe copywriting direct response

Sprawdź, czy Twoje oferty sprzedażowe mają te błędy. Usuń je i sprzedawaj więcej

Sprzedajesz w sieci? Poniżej poznasz najbardziej zapalne punkty komunikacji, które zniweczą działanie Twoich ofert. Bez tego strona nie konwertuje. Przepalasz budżet na reklamę. Nie masz satysfakcjonujących efektów sprzedażowych. Przeczytaj tekst i usuń te błędy ze swoich stron. Wyznacz cel strony Większość osób przy pisaniu oferty sprzedażowej uznaje, że celem jest sprzedaż. Okay,…

Potrzebujesz działania SEO u podstaw?

Większość stron w sieci po aktualizacji Google wypadła z indeksu. Wielu firmom spadły też pozycje fraz. Dzieje się tak dlatego, że te strony oparte są na przestarzałych strategiach SEO, które straciły na wartości. Teraz liczy się dobry content, który składa się na teksty SEO. Odpowiednio zaprojektowane UX oraz optymalizacja witryny. Jako copywriter podpowiem Ci, że ważne dla odbiorcy są także elementy sprzedażowe oferty. W końcu to klient kupuje, a nie Google – wyszukiwarka czyta po prostu zachowania odbiorców na stronie.

Czujesz, że Twoja strona nie generuje takiego ruchu, jakiego oczekujesz? Chcesz zwiększyć potencjał twojej witryny? Sprawdź, dlaczego strona nie działa. Zamów audyt treści SEO na swojej www.

Jak dobrze pisać treści SEO?

Możesz się tego uczyć miesiącami i nigdy nie osiągniesz dobrych wyników. Teksty SEO to znajomość SEO oraz copywritingu. Znajomość narzędzi oraz technik pisania. Zamiast tracić czas, skup się na tym, na czym znasz się najlepiej – na swojej robocie. A treści SEO zleć copywriterowi. Napisz, czego potrzebujesz. Jestem do Twojej dyspozycji.