Ładna strona nic nie zdziała

Jeśli nie będzie na niej treści sprzedażowych. Mówią o tym badania i statystyki, a one nie kłamią.

  • Średni współczynnik konwersji stron internetowych wynosi zaledwie 2,35%.
  • 70% odwiedzających stronę internetową opuszcza ją w ciągu pierwszych 30 sekund.
  • Strony z kiepską treścią mają średnio o 50% niższą konwersję niż strony z dobrze napisaną treścią.
  • 80% użytkowników opuszcza stronę internetową po przeczytaniu zaledwie kilku pierwszych zdań.

Pytanie, co dalej zrobisz? Obok tej wiedzy sprzedażowej nie można przejść obojętnie.

teksty sprzedazowe na strone www copywriter i teksty seo

Co sprawia, że klienci uciekają ze strony?

Zamiast kupować nawet świetne produkty i usługi.
Uciekają, bo widzą treści podobne do tych poniżej:

Witamy w szkole XXX. To miejsce powstało z pasją. Tu kładziemy nacisk na dobre samopoczucie klienta, a przy okazji oferujemy nowoczesne kursy. Zajrzyj do nas i przekonaj się, że efektywną naukę można połączyć z miło spędzonym czasem! Robimy to już przeszło 10 lat.

Jeśli masz podobne teksty na swojej stronie, to masz krytyczny błąd.
Przestań szukać przyczyny niskiej sprzedaży.

Praktycznie każdy popełnia ten błąd

Myśli, że wystarczy napisać, co sprzedaje, a ludzie kupią. Wierzę, że masz dobry produkt, jednak to nic nie zmienia. Treści sprzedażowe to projekt tekstów oparty na bazie psychologii sprzedaży. Jeśli takich nie masz — tracisz nawet 70% szans na sprzedaż każdego dnia. Stać Cię na to?

Zobacz różnicę. Poniżej widzisz projekty treści sprzedażowych dla marek, z którymi pracowałam. Zwróć uwagę, jak diametralnie zmieniła się komunikacja każdej firmy. Wiem, że teksty działają. Statystyki sprzedaży poszybowały w górę.

Kiedy strona www sprzedaje?


🔥 Kiedy zdefiniujesz szczegółowo swojego klienta, grupę docelową, mocne i słabe strony produktu, wizje, misję, cele, elementy konkurencji i masę innych czynników, OD KTÓRYCH ZALEŻY TREŚĆ.

🔥 Kiedy opracujesz ścieżki klienta — czyli elementy strony, na które trafia klient, a które mają do zrealizowania jakiś cel (np. zapis na newsletter, czy kontakt z Tobą).

🔥 Kiedy napiszesz teksty o swoich produktach i usługach słowami klientów. Tak, żeby rozumieli, dlaczego to Ty jesteś najlepszą osobą, u której warto zostawić kasę.

Spełniam pragnienia przedsiębiorców, którzy chcą, aby ich oferta była widzialna dla klientów i niosła się online. Niżej zobaczysz jak.

Wirtualna asysta

Problem:
👉 Duża konkurencja na rynku.
👉 Te same teksty na stronach konkurencji.
👉 Klienci nie odróżniają, która agencja jest lepsza, więc biorą tam, gdzie taniej. Przez to firmy stosują politykę niskich cen, zatrudniając tańsze osoby o niskich kompetencjach.
👉 Brak zdefiniowanych wartości marki tak, aby klient widział od ręki, co kupuje i za ile, dlaczego warto kupić tu.

Rozwiązanie:
✔️ Opracowanie wartości marki.
✔️ Opracowanie problemów i bolączek klientów, następnie argumentacja tej wiedzy.
✔️ Stworzenie content planu, aby edukować rynek i poprawienie dotychczasowych treści bloga.
✔️ Stworzenie nowego wyglądu sekcji strony, czyli UX — UXwriting.

Efekty:
🔥 Marta ma jasno opisaną ofertę oraz jej zasady.
🔥 Marka odróżnia się od konkurencji treściami, które angażują i nawiązują do realnej sytuacji klienta.
🔥 Strona jest czytelna i poukładana, prowadzi klienta za rękę do zakupu. Każda sekcja realizuje zaplanowany cel: kontakt, zakup, zapis, etc.
🔥 Oferty przedstawiają faktyczne wartości, bez lania wody i ogólników. Teraz klient czuje, co kupuje. Jest mu to potrzebne. Rozwiązuje jego jakiś problem.
🔥 Strona szybciej się ładuje, napisana jest prostym i lekko strawnym językiem.

Komunikacja marki i teksty sprzedażowe

Producent metali: nowa odsłona strony WWW wraz z treściami sprzedażowymi — copywriting B2B.

Chcesz, aby Twoja strona przeszła transformację?

Napisz do mnie, czego potrzebujesz. Umów się na bezpłatną 30-minutową konsultację, podczas której opowiesz mi o swoich potrzebach, a ja podam Ci rozwiązania.