Teksty na stronę internetową

Zamów teksty na stronę internetową firmy, dzięki którym w końcu pokażesz w jasny i czytelny sposób swoim klientom, co oferujesz. Twoja komunikacja będzie poukładana i spójna, dzięki czemu zwiększysz zaufanie odbiorców, eksperckim i profesjonalnym wizerunkiem firmy. Marki PREMIUM mają właśnie taką komunikację. Ty też możesz mieć.

teksty sprzedazowe na strone www copywriter i teksty seo

Teksty na stronę www piszę dla osób, które:

👉 Czują, że ich treści nie oddają sedna, które chcą przekazać klientom.
👉 Widzą, że ich strona ma małą konwersję i chcą to poprawić.
👉 Chcą zwiększyć sprzedaż usług i produktów cyfrowych.
👉 Są zdecydowane, by zarabiać w sieci i będą działać bez wymówek.
👉 Chcą budować ekspercki wizerunek swojej firmy.
👉 Chcą wiedzieć, co i jak pisać, aby treści rezonowały z ich klientami. Ale nie czują się na siłach, aby stworzyć teksty samodzielnie lub zwyczajnie nie wiedzą, jak pisać treści na stronę główną firmy.

spa

copywriting teksty i tresci na strone cennik komunikacja marki

Etapy współpracy wyglądają tak

1

Kontakt. Wypełnij formularz na dole strony.

2

Rozmowa wstępna.

3

Wycena

4

Akept + umowa

5

Przedpłata

5

Robota

6

Rozliczenie

7

Poprawki

8

Wdrożenie

9

Poprawki po wdrożeniu

Czy teksty pisane przeze mnie przynoszą wyniki?

Jestem jednym z niewielu copywriterów na rynku, którzy pokazują efekty swoich działań.
Zobacz, jakie wyniki daje moja praca, jeśli chodzi o zmianę pozycji w Google.

pozycjonowanie loklany firm seo maria tanska
pozycjonowanie serwis lokalne
pozycjonowanie loklany firm seo maria tanska
pozycjonowanie serwis lokalne

Tak wyglądają treści na stronie głównej marek po moich zmianach

Tutaj zobaczysz, czym różnią się zwykłe przeciętne teksty, które ma większość firm na stronach. A jak wyglądają treści pisane według psychologii sprzedaży. Strony zyskują zupełnie nową komunikację, która po prostu zwiększa wyniki sprzedażowe.

szatanska copywriting teksty seo

Kim jestem?

Hej, tu Maria. Z komunikacją marek jest tak, że możesz mieć na stronie to samo, co WSZYSCY. Tyle że z reguły nie WSZYSCY sprzedają TYLE samo. To GŁÓWNY problem sprzedawców online. Pomagam rozwiązać ten PROBLEM.

Współpracuję z firmami usługowymi oraz z agencjami jako freelancer. Oferuję INNE, niż WSZYSCY podejście do budowania zasięgów i sprzedaży w sieci. Tworzę SzaTańską komunikację, która działa. Strona sprzedaje, dobre rankuje, nie wypada z indeksu.

Podoba Ci się taka idea? Napisz do mnie, chętnie Ci pomogę.

Teksty na strony internetowe pisane przez copywritera

Jak sprawdzić, czy tekst na stronie www działa? Miarą skutecznego tekstu jest konwersja, jaką dzięki treściom zyskujesz. Takiego contentu nie stworzy Ci żadne AI; Gemini, Bing, Chat GPT. Ponieważ to są modele sztucznej inteligencji, które odtwarzają jedynie bazę zwrotów, jaką mają w swojej bibliotece. Dowodzi temu 98% „copywriterów” na grupach usługowych, którzy piszą właśnie takie treści — teksty zapleczowe i teksty na bloga. Treści na strony firmowe; na stronę główną, na podstrony ofertowe może zaprojektować wyłącznie copywriter, który posługuje się techniką UX copywriting i copywriting direct response. Oznacza to, że treść pisana jest według struktury sprzedażowej, jak i opiera się na psychologii sprzedaży i psychologii klienta.

Dlaczego mam pewność tego, co piszę? Bo sprzedaję i piszę od 2009 roku. Zdążyłam popełnić wiele błędów, a potem uczyłam się je naprawiać. Nie jestem kreatywnym copywriterem z lekkim piórem. Wiem, jak robić dobrą sprzedaż i jak pisać o usługach. A w pisaniu kieruję się danymi.

Zanim Ci je pokażę, chcę, abyś najpierw zobaczył przykłady kiepskich treści sprzedażowych, przez które strony firm nie sprzedają.

Zobacz przykłady pisania kiepskich treści, które odstraszają Twoich klientów

Poniższe przykłady są wyłącznie poglądowe. Zebrałam je z przypadkowych stron w sieci. Nie mniej przypomnij sobie kilka ostatnich witryn, które odwiedzałeś. Przeszło połowa stron branżowych ma tego typu teksty.

Jedyne co Cię w życiu nie okłamie, to dane

Badania dotyczące treści na stronach branżowych firm nie pozostawiają złudzeń. A biorąc pod uwagę małe możliwości edycji i dopasowania treści na stronach www opartych na gotowych szablonach graficznych, tak kiepskie współczynniki sprzedaży nikogo nie dziwią. Jeśli szukasz copywritera, który napisze dla Ciebie treści, to być może dane poniżej Cię zainteresują. Na pewno pomogą Ci wybrać prawdziwego speca od tekstów, zamiast content kreatora. Myślę, że warto tworzyć dobre treści, które faktycznie zwrócą uwagę odwiedzających Twoją stronę. Powodów jest jeszcze więcej.

💹 Średni współczynnik konwersji stron internetowych wynosi zaledwie 2,35%

Oznacza to, że  treści są tak kiepskie, że nie zachęcają odbiorcy do wykonania celu. Czy Twoje teksty mają określony cel? Strona firmowa to nie tylko wizytówka, ale przede wszystkim Twoja baza sprzedażowa, na którą ściągasz odbiorców z różnych kanałów komunikacji. Każda sekcja na stronie głównej i w podstronach ma jakiś cel. Treści ten cel realizują lub nie. Jeśli Twoja strona nie sprzedaje, to już wiesz dalszego. Dane pochodzą z badań: searchenginemagazine.com oraz hubspot.com.

💹 80% użytkowników opuszcza stronę internetową po przeczytaniu zaledwie kilku pierwszych zdań

Jako Copywriter dobrze widzę, kiedy strona nie komunikuje wartości od 1 ekranu. To błąd. Typowe teksty na 1 ekranie strony, które widzi klient wchodzący na Twoją stronę firmową to:

Profesjonalna firma z dużym doświadczeniem w pisaniu tekstów na strony www.
Nazywam się XXX i pomogę Twojej firmie. Napiszę Ci teksty copywriterskie.
Piszę od 20 lat i jestem najlepszą osobą, która napisze Ci super treści. Mam lekkie pióro i jestem kreatywna. Moje teksty będą falą oceanu dla Twojej sprzedaży, przyniosą bryzę świeżości dla klientów, dzięki czemu kupią.
Usługi copywritingu i marketingu internetowego — mamy 5 lat doświadczenia.

Skorzystasz z usług takiego copywritera?
Wątpliwe. Nie pisz więc podobnych komunikatów na swojej stronie www.

💹 70% odwiedzających stronę internetową opuszcza ją w ciągu pierwszych 30 sekund

Dobry tekst na stronę porywa od razu, od pierwszej sekundy wejścia do witryny. Dlaczego? Bo komunikuje klientowi słowa, które on ma w głowie. To jest właśnie psychologia sprzedaży. Aby napisać dobry tekst na stronę, trzeba odpowiedzieć sobie na wiele pytań związanych z klientem i procesem zakupu.

💹 Treści sprzedażowe, które są skoncentrowane na korzyściach dla klienta, mogą zwiększyć konwersję o 200%

Pisanie tekstów na stronę internetową dla firm skupia się właśnie na tym. Jednak większość tzw. copywriterów myli korzyści z cechami produktów i usługi. Stąd treści nie mają polotu i wracasz do punktu wyjścia. Profesjonalny tekst bowiem uwzględnia kompetencje i emocje klienta.

💹 80% decyzji zakupowych podejmowanych jest online, a treści odgrywają kluczową rolę w procesie decyzyjnym

Dlaczego? Żeby generować sprzedaż, musisz rozumieć decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Proces tworzenia treści obejmuje właśnie te czynniki. Treści powinny zawierać odpowiedzi na pytania. Na myśli mam odpowiedzi emocjonalne i kompetencyjne. Zachęcać do zakupu, ale nie poprzez chwalenie cech produktu lub usługi. Aby stworzyć skuteczny tekst na stronę, musisz zebrać najważniejsze informacje o swoim kliencie, jeszcze przed rozpoczęciem pisania. Następnie powinieneś zadbać o to, aby tekst rozpisać w sposób czytelny pod kątem UX dla klienta. 

💹 63% konsumentów uważa, że ​​treści są ważnym czynnikiem wpływającym na decyzję o zakupie

Teksty sprzedażowe mają na celu pomóc klientowi utożsamić się z Twoją ofertą. Już na samej górze strony powinieneś umieścić konkretne informacje, które od wejścia na stronę odpowiedzą klientowi na pytanie: Czy to coś dla mnie?

💹 Masz tylko 5 sekund, aby zainteresować odbiorcę

Do napisania tekstów na stronę marki potrzebna jest po prostu strategia. Dodatkowo warto wziąć pod uwagę jeszcze czynnik ludzki. By zachęcić odbiorców do zakupu, by zamienić ich w klientów, warto po prostu być autentycznym.

Często to proste słowa oddają więcej, niż sztuczne treści, które powiela bezmyślnie Twoja konkurencja. Nie stosuj więc w swojej komunikacji skomplikowanych wyrażeń tylko dlatego, że wydaje Ci się to profesjonalne. Efekt będzie odwrotny. Pomyśl, jakie Ty masz podejście do takich stron. Przeglądasz ich każdego dnia co najmniej kilka.

Chcesz lepsze wskaźniki konwersji?

Chcesz więcej sprzedawać. Chcesz profesjonalnego wizerunku swojej firmy. Chcesz w końcu poczuć, że Twoja strona przekazuje Twoim klientom dokładnie to, co chcesz im powiedzieć o swoich usługach i produktach? Zapraszam do współpracy. Nie odkładaj decyzji na później, bo mam długie terminy. Wypełnij poniższy formularz, prześlij wiadomość, a niebawem się odezwę.

Napisz do mnie

Napisz, czego potrzebujesz, a postaram się jak najszybciej Ci pomóc i odesłać wycenę.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko