Teksty na stronę internetową www
Zamów teksty na stronę internetową WWW firmy, dzięki którym od wejścia przekonasz klientów do zakupu właśnie u Ciebie. Twoja komunikacja będzie poukładana i spójna, dzięki czemu zwiększysz zaufanie odbiorców, eksperckim i profesjonalnym wizerunkiem firmy. Strona przestanie być tylko wizytówką, ale zwiększy ROAS, bo dobre teksty zmieniają odwiedziny klienta w zapytanie o ofertę.
Teksty na strony www dla firm piszę dla osób, które:
👉 Czują, że ich treści nie oddają sedna, które chcą przekazać klientom.
👉 Widzą, że ich strona ma małą konwersję i chcą to poprawić.
👉 Chcą zwiększyć sprzedaż usług i produktów cyfrowych.
👉 Są zdecydowane, by zarabiać w sieci i będą działać bez wymówek.
👉 Chcą budować ekspercki wizerunek swojej firmy.
👉 Chcą wiedzieć, co i jak pisać, aby treści rezonowały z ich klientami. Ale nie czują się na siłach, aby stworzyć teksty samodzielnie lub zwyczajnie nie wiedzą, jak pisać treści na stronę główną firmy.
spa
Etapy współpracy wyglądają tak
Kontakt. Wypełnij formularz na dole strony.
Rozmowa wstępna.
Wycena
Akcept + umowa
Przedpłata
Robota
Rozliczenie
Poprawki
Wdrożenie
Poprawki po wdrożeniu
Czy zmiana tekstów na stronie www przynosi wyniki?
Mogę tu pisać różne zapewnienia. Jednak najbardziej lubię konkrety. Dobry projekt treści na stronę www działa na widoczność i sprzedaż, a najlepszym na to dowodem są statystyki:
Tak wyglądają treści na stronie głównej marek po moich zmianach
Tutaj zobaczysz, czym różnią się zwykłe przeciętne teksty, które ma większość firm na stronach. A jak wyglądają treści pisane według psychologii sprzedaży i wytycznych Google. Strony zyskują zupełnie nową komunikację, która po prostu zwiększa wyniki sprzedażowe i widoczność w wyszukiwarkach.
Jak sprawdzić, czy tekst na stronie www działa?
Miarą skutecznego tekstu na stronie www jest konwersja. Chodzi o zapis na maila, kontakt lub sprzedaż. Takiego contentu nie stworzy Ci AI. SI odtwarzają jedynie bazę wcześniej napisanych zwrotów. Treści na strony firmowe; na stronę główną, na podstrony ofertowe może zaprojektować wyłącznie copywriter, który posługuje się techniką UX copywriting i copywriting direct response. Oznacza to, że treść pisana jest według struktury sprzedażowej, jak i opiera się na psychologii sprzedaży i psychologii zachowań klienta.
Dlaczego mam pewność tego, co piszę? Bo sprzedaję i piszę od 2009 roku. Zdążyłam popełnić wiele błędów, a potem uczyłam się je naprawiać. Nie jestem kreatywnym copywriterem z lekkim piórem. Wiem, jak robić dobrą sprzedaż i jak pisać o usługach. A w pisaniu kieruję się danymi.
Zanim Ci je pokażę, chcę, abyś najpierw zobaczył przykłady kiepskich treści sprzedażowych, przez które strony firm nie mają konwersji.
Zobacz przykłady kiepskich treści, które odstraszają klientów
Poniższe przykłady są wyłącznie poglądowe. Zebrałam je z przypadkowych stron w sieci. Nie mniej przypomnij sobie kilka ostatnich witryn, które odwiedzałeś. Przeszło połowa stron branżowych ma tego typu teksty.
Jedyne co Cię w życiu nie okłamie, to dane
Dane zebrane podczas badań nad tekstami na stronach www wskazują na olbrzymi potencjał treści sprzedażowych na stronie firmy. Dobre treści to nie tylko lepsze SEO, ale i zmiana odwiedzin odbiorcy w zapytanie o ofertę. Zobacz, jak wygląda wpływ treści na stronie www na procesy zakupowe klientów:
💹 Średni współczynnik konwersji stron internetowych wynosi zaledwie 2,35%
Oznacza to, że treści są tak kiepskie, że nie zachęcają odbiorcy do wykonania celu. Czy Twoje teksty mają określony cel? Strona firmowa to nie tylko wizytówka, ale przede wszystkim Twoja baza sprzedażowa, na którą ściągasz odbiorców z różnych kanałów komunikacji. Każda sekcja na stronie głównej i w podstronach ma jakiś cel. Treści ten cel realizują lub nie. Jeśli Twoja strona nie sprzedaje, to już wiesz dalszego. Dane pochodzą z badań: searchenginemagazine.com oraz hubspot.com.
💹 80% użytkowników opuszcza stronę internetową po przeczytaniu zaledwie kilku pierwszych zdań
Jako Copywriter dobrze widzę, kiedy strona nie komunikuje wartości od 1 ekranu. To błąd. Typowe teksty na 1 ekranie strony, które widzi klient wchodzący na Twoją stronę firmową to:
❌ Profesjonalna firma z dużym doświadczeniem w pisaniu tekstów na strony www.
❌ Nazywam się XXX i pomogę Twojej firmie. Napiszę Ci teksty copywriterskie.
❌ Piszę od 20 lat i jestem najlepszą osobą, która napisze Ci super treści. Mam lekkie pióro i jestem kreatywna. Moje teksty będą falą oceanu dla Twojej sprzedaży, przyniosą bryzę świeżości dla klientów, dzięki czemu kupią.
❌ Usługi copywritingu i marketingu internetowego — mamy 5 lat doświadczenia.
💹 70% odwiedzających stronę internetową opuszcza ją w ciągu pierwszych 30 sekund
Dobry tekst na stronę porywa od razu, od pierwszej sekundy wejścia do witryny. Dlaczego? Bo komunikuje klientowi słowa, które on ma w głowie. To jest właśnie psychologia sprzedaży. Aby napisać dobry tekst na stronę, trzeba odpowiedzieć sobie na wiele pytań związanych z klientem i procesem zakupu.
💹 Treści sprzedażowe, które są skoncentrowane na korzyściach dla klienta, mogą zwiększyć konwersję o 200%
Pisanie tekstów na stronę internetową dla firm skupia się właśnie na tym. Jednak większość tzw. copywriterów myli korzyści z cechami produktów i usługi. Stąd treści nie mają polotu i wracasz do punktu wyjścia. Profesjonalny tekst bowiem uwzględnia kompetencje i emocje klienta.
💹 80% decyzji zakupowych podejmowanych jest online, a treści odgrywają kluczową rolę w procesie decyzyjnym
Dlaczego? Żeby generować sprzedaż, musisz rozumieć decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Proces tworzenia treści obejmuje właśnie te czynniki. Treści powinny zawierać odpowiedzi na pytania. Na myśli mam odpowiedzi emocjonalne i kompetencyjne. Zachęcać do zakupu, ale nie poprzez chwalenie cech produktu lub usługi. Aby stworzyć skuteczny tekst na stronę, musisz zebrać najważniejsze informacje o swoim kliencie, jeszcze przed rozpoczęciem pisania. Następnie powinieneś zadbać o to, aby tekst rozpisać w sposób czytelny pod kątem UX dla klienta.
💹 63% konsumentów uważa, że treści są ważnym czynnikiem wpływającym na decyzję o zakupie
Teksty sprzedażowe mają na celu pomóc klientowi utożsamić się z Twoją ofertą. Już na samej górze strony powinieneś umieścić konkretne informacje, które od wejścia na stronę odpowiedzą klientowi na pytanie: Czy to coś dla mnie?
💹 Masz tylko 5 sekund, aby zainteresować odbiorcę
Do napisania tekstów na stronę marki potrzebna jest po prostu strategia. Dodatkowo warto wziąć pod uwagę jeszcze czynnik ludzki. By zachęcić odbiorców do zakupu, by zamienić ich w klientów, warto po prostu być autentycznym.
Często to proste słowa oddają więcej, treści, które powiela Twoja konkurencja. Nie stosuj więc w swojej komunikacji skomplikowanych wyrażeń tylko dlatego, że wydaje Ci się to profesjonalne. Efekt będzie odwrotny. Pomyśl, jakie Ty masz podejście do takich stron. Przeglądasz ich każdego dnia co najmniej kilka.
Chcesz lepsze wskaźniki konwersji?
Chcesz więcej sprzedawać. Chcesz profesjonalnego wizerunku swojej firmy. Chcesz w końcu poczuć, że Twoja strona przekazuje Twoim klientom dokładnie to, co chcesz im powiedzieć o swoich usługach i produktach? Zapraszam do współpracy. Nie odkładaj decyzji na później, bo mam długie terminy. Wypełnij poniższy formularz, prześlij wiadomość, a niebawem się odezwę.
Napisz do mnie
Napisz, czego potrzebujesz, a postaram się jak najszybciej Ci pomóc i odesłać wycenę.