kontakt@mariatanska.pl

Szkoły średnie
Zgłosili się klienci, którzy uruchomili 2 nowe filie szkoły wojskowej w Kielcach i Piotrkowie Trybunalskim. Zależało im na wypromowaniu 2 fraz kluczowych. Klient chciał szybkich działań ze względu na proces rekrutacji w maju. Zaoferowałam dodanie 5 głównych fraz.
Klient działa spontanicznie. Stawia na reklamy outdoor. Strona potrzebowała optymalizacji i wzmocnienia SEO.
Po przeanalizowaniu sytuacji klienta zaproponowałam, że cały serwis wymaga optymalizacji i dodania treści. Po zagłębieniu się w statystyki uznałam, że strona całkiem dobrze pozycjonuje się na niektóre frazy w takiej formie, w jakiej jest i aby nie zaszkodzić tym pozycjom, zrezygnowałam z części optymalizacji. Szablon strony doskonale napisany przez agencję marketingową z Płocka pobiera frazy. Strona potrzebowała dodania kluczowych fraz w poszczególnych elementach architektury treści.
Klient otrzymał wytyczne dotyczące poprawy wersji mobilnej strony oraz elementów technicznych.
Czynności
- Utworzenie wizytówek Google dla każdej filii.
- Optymalizację każdej subdomeny pod frazy kluczowe klienta oraz wytypowane przeze mnie z dużym wynikiem zapytań.
- Zwiększenie puli branżowych fraz kluczowych wokół witryny.
- Szkolenie z pisania kronik szkolnych metodą storytellingu.
- Budowę bloga → napisałam zindywidualizowany poradnik budowania treści dla tej strony z wytycznymi oraz linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym. Z frazami kluczowymi 3 kategorii i rozpisałam, jak używać fraz i linkowania wew.
- Wytyczne co do rozbudowy wizytówek Google.
- Wytyczne co do działań w social mediach.
- Wytyczne co do dalszego postępowania ze stroną, by miała rosnące i stabilne pozycje.
Proces
- Wstępny audyt strony pod kątem SEO (kondycji technicznej strony oraz treści i linkowania).
- Wytyczne dotyczące stanu technicznego strony i propozycja potrzebnych zmian.
- Wytyczne dotyczące UX strony i propozycja potrzebnych zmian.
- Opracowanie branżowych fraz kluczowych + pobocznych.
- Opracowanie content planu na wpisy blogowe.
- Uporządkowanie i wprowadzenie fraz na stronę.
- Budowa bloga i linkowania wewnętrznego strony.
- Opracowanie poradnika contentowego i SEO do rozbudowy strony. Klient chce prowadzić działania samodzielnie.
- „Wpuszczenie nowych podstron do indeksu”.
- Opracowanie linków zewnętrznych.
- Wytyczne do rozbudowy wizytówek Google.
- Wytyczne dotyczące działań i komunikacji w social mediach.
- Raport końcowy.
Wyniki
- Frazy dla 2 subdomen szybko weszły w pozycje TOP 5 spoza TOP 100. Obecnie są stabilne na TOP 1 -3. Pozostałe frazy rankują na TOP 1-3.

Twoja strona też może mieć lepsze SEO
Chcesz więcej sprzedawać i szukasz kierunku rozwoju swojej strony internetowej?
Strategia SCC działa na SEO i wytycza kierunek dla komunikacji firmy.
Strona ma lepsze pozycje, klienci sami znajdują w sieci ofertę,
a dzięki dobrym tekstom lepiej sprzedaje.
Napisz wiadomość i przedstaw swoje potrzeby.