Ładna strona nic nie zdziała

Jeśli nie będzie na niej treści sprzedażowych. Mówią o tym badania i statystyki, a one nie kłamią.

  • Średni współczynnik konwersji stron internetowych wynosi zaledwie 2,35%.
  • 70% odwiedzających stronę internetową opuszcza ją w ciągu pierwszych 30 sekund.
  • Strony z kiepską treścią mają średnio o 50% niższą konwersję niż strony z dobrze napisaną treścią.
  • 80% użytkowników opuszcza stronę internetową po przeczytaniu zaledwie kilku pierwszych zdań.

Pytanie, co dalej zrobisz? Obok tej wiedzy sprzedażowej nie można przejść obojętnie.

teksty sprzedazowe na strone www copywriter i teksty seo

Co sprawia, że klienci uciekają ze strony?

Zamiast kupować nawet świetne produkty i usługi.
Uciekają, bo widzą treści podobne do tych poniżej:

Witamy w szkole XXX. To miejsce powstało z pasją. Tu kładziemy nacisk na dobre samopoczucie klienta, a przy okazji oferujemy nowoczesne kursy. Zajrzyj do nas i przekonaj się, że efektywną naukę można połączyć z miło spędzonym czasem! Robimy to już przeszło 10 lat.

Jeśli masz podobne teksty na swojej stronie, to masz krytyczny błąd.
Przestań szukać przyczyny niskiej sprzedaży.

Praktycznie każdy popełnia ten błąd

Myśli, że wystarczy napisać, co sprzedaje, a ludzie kupią. Wierzę, że masz dobry produkt, jednak to nic nie zmienia. Treści sprzedażowe to projekt tekstów oparty na bazie psychologii sprzedaży. Jeśli takich nie masz — tracisz nawet 70% szans na sprzedaż każdego dnia. Stać Cię na to?

Zobacz różnicę. Poniżej widzisz projekty treści sprzedażowych dla marek, z którymi pracowałam. Zwróć uwagę, jak diametralnie zmieniła się komunikacja każdej firmy. Wiem, że teksty działają. Statystyki sprzedaży poszybowały w górę.

Kiedy strona www sprzedaje?


🔥 Kiedy zdefiniujesz szczegółowo swojego klienta, grupę docelową, mocne i słabe strony produktu, wizje, misję, cele, elementy konkurencji i masę innych czynników, OD KTÓRYCH ZALEŻY TREŚĆ.

🔥 Kiedy opracujesz ścieżki klienta — czyli elementy strony, na które trafia klient, a które mają do zrealizowania jakiś cel (np. zapis na newsletter, czy kontakt z Tobą).

🔥 Kiedy napiszesz teksty o swoich produktach i usługach słowami klientów. Tak, żeby rozumieli, dlaczego to Ty jesteś najlepszą osobą, u której warto zostawić kasę.

Spełniam pragnienia przedsiębiorców, którzy chcą, aby ich oferta była widzialna dla klientów i niosła się online. Zobacz niżej, jak.

Nad czym pracowaliśmy:

Problem:
👉 Duża konkurencja na rynku.
👉 Te same teksty na stronach konkurencji — „Nie wiem, jak napisać to, co chcę przekazać tym moim klientom”.
👉 Klienci nie odróżniają, która firma jest lepsza, więc biorą tam, gdzie taniej. Przez to firmy stosują politykę niskich cen, zatrudniając tańsze osoby o niskich kompetencjach.
👉 Brak zdefiniowanych wartości marki tak, aby klient widział od ręki, co kupuje i za ile, dlaczego warto kupić tu.

Rozwiązanie:
✔️ Opracowanie wartości marki.
✔️ Opracowanie problemów i bolączek klientów, następnie argumentacja tej wiedzy.
✔️ Stworzenie content planu, aby edukować rynek i poprawienie dotychczasowych treści bloga.
✔️ Stworzenie nowego wyglądu sekcji strony, czyli UX — UXwriting.

Efekty:
🔥 Marka ma jasno opisaną ofertę oraz jej zasady.
🔥 Marka odróżnia się od konkurencji treściami, które angażują i nawiązują do realnej sytuacji klienta.
🔥 Strona jest czytelna i poukładana, prowadzi klienta za rękę do zakupu. Każda sekcja realizuje zaplanowany cel: kontakt, zakup, zapis, etc.
🔥 Oferty przedstawiają faktyczne wartości, bez lania wody i ogólników. Teraz klient czuje, co kupuje. Jest mu to potrzebne. Rozwiązuje jego jakiś problem.
🔥 Strona napisana jest prostym i lekko strawnym językiem.

Wirtualna asysta

Producent wyrobów z metalu

Usługi sesji coachingowych

Rozwój osobisty — praca ze stresem

Nowa odsłona komunikacji marki.

Co mówią klienci po pracy ze mną

Współpracowałam z Marysią przy okazji aktualizacji treści na stronę dla naszej agencji wirtualnych asystentek VAssistance. Materiały przygotowane przez Marysię potwierdzają jej wieloletnie doświadczenie przy przygotowywaniu treści sprzedażowych, które działają. Od wnikliwego przeanalizowania problemu klienta, przez przygotowanie contentu skierowanego do ustalonej grupy odbiorców, po wsparcie we wdrożeniu i wspólne burze mózgów, aby jeszcze bardziej ulepszyć mój biznes. Taka jest właśnie współpraca z Marysią. Polecam na 100%. 🙂
Elżbieta Zielińska VAssistance.pl

Z czystym sumieniem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić współpracę z Marią. Zdecydowanie jest to artystka w swoich fachu, a nie rzemieślnik, dla którego jednym kryterium wyceny jest ilość znaków. Przed współpracą wspólnie z nami (agencją) i klientem, przeprowadziła konsultację, podczas której zebrała wszystkie niezbędne informacje i skorygowała niektóre błędne założenia. Dzięki temu, przygotowane copy w 100% spełniło nasze oczekiwania i otworzyło drogę do kolejnych wspólnych projektów.
Marcin Bartnicki WeUpgrade.pl

Dziękuję raz jeszcze za super spotkanie i za poświęcony czas. Dużo mi dało takie spojrzenie na moją stronę przez inną osobę, m.in. aby się uwolnić od klątwy 'robienia pod siebie’. Dzięki za konstruktywne podpowiedzi, pomysły i za szczery feedback – to ważne dla mnie. Mam chęć wrócić po więcej:) Pozdrawiam, miłego weekendu!
Alicja

Maria dała nie tylko wiedzę, ale i włożyła serducho w konsultację o strategii komunikacji. Od pierwszych chwil zaangażowana na 100%. Wystarczyło, że do niej napisałam, a sprezentowała naszej organizacji jasne wytyczne. Wiemy co i jak mamy robić, żeby dotrzeć do klientów i odbiorców. Zatem do dzieła! Dziękujemy.
Ku Zdrowieniu

Strona Twojej firmy nie konwertuje?

Klienci chodzą po stronie, klikają, ale nie kupują lub porzucają koszyk? Nie wiesz, co zmienić na stronie i jak napisać treści sprzedażowe? Masz problem, aby ubrać swoje myśli w słowa tak, aby oddały to, co chcesz powiedzieć swoim klientom? Pamiętaj, że 70% odwiedzających stronę internetową opuszcza ją w ciągu pierwszych 30 sekund. 80% użytkowników opuszcza stronę internetową po przeczytaniu zaledwie kilku pierwszych zdań. Wszystko przez brak treści, które faktycznie sprzedają, oparte na psychologii sprzedaży. Mogę poprawić komunikację Twojej marki (napisać teksty sprzedażowe dla Twojej firmy), aby i Twoja strona ruszyła ze sprzedażą, jednak najpierw musisz się do mnie odezwać. Napisz wiadomość.