Bezpłatny poradnik o pisaniu treści na strony firmowe
Naucz się pisać treści wizerunkowe na stronę firmy, aby wejście klienta kończyło się częściej zapytaniem o ofertę. Sprawdź, czy Twoja strona jest przygotowana pod kątem sprzedażowym na odwiedziny klientów.
Odbierz bezpłatny mini poradnik, z którym zaprojektujesz i wdrożysz treści wizerunkowe i sprzedażowe dla swojej firmy. Zmienisz teksty na stronie Twojej firmy, tak, by prezentowała Cię profesjonalnie i zmieniała odbiorcę w lead’a.
Jedyny taki poradnik w sieci i w dodatku bezpłatny!
Dlatego nie zastanawiaj się, tylko pobierz.
❌ Średni współczynnik konwersji stron internetowych wynosi zaledwie 2,35%.
❌ 70% odwiedzających stronę internetową opuszcza ją w ciągu pierwszych 30 sekund.
❌ Strony z kiepską treścią mają średnio o 50% niższą konwersję niż strony z dobrze napisaną treścią.
❌ 80% użytkowników opuszcza stronę internetową po przeczytaniu zaledwie kilku pierwszych zdań.
Po co zawracać sobie głowę teksami na stronie firmy?
Są trzy scenariusze budowania strony dla firmy. W 1 robisz to samodzielnie z szablonu. W 2 robi Ci to znajomy. W 3 stronę robi grafik lub agencja.
Z doświadczenia wiem, że jeśli nie masz wiedzy sprzedażowej i UX, to stronę masz co najwyżej ładną. Jeśli grafik i agencja nie mają tej wiedzy, też nie zrobią Ci konwertującej strony. Ładny wygląd niestety nie wystarczy, a mówią o tym badania, których wynik czytasz obok.
Pamiętaj, że SEO, Adsy, działania organiczne sprowadzają klienta do Twojej bazy — na stronę www. Jeśli baza nie jest ogarnięta, to masz porzucone koszyki. Zamknięcie przeglądarki. Brak zapytań. Ale już dziś możesz to zmienić. Mój poradnik Ci w tym pomoże. Wystarczy go pobrać.
Pobierz darmowy poradnik sprzedażowo copywriterski
Otrzymasz go bezpłatnie na swoją skrzynkę mailową.
Skąd to wiem?
Cześć! Nazywam się Maria Tańska. Projektuję komunikację dla marek. Piszę treści sprzedażowe i wizerunkowe dla firm.
Jestem copywriterem i UXwriterem. Mam także doświadczenie w pozycjonowaniu stron www. Jestem także sprzedawcą. Startowałam wcześnie, bo w 2009 roku.
W pracy dla moich klientów łączę UX oraz 3 strategie: copywriting direct response, content writing oraz SEO. Dzięki temu tworzę konwertujące teksty na strony internetowe, które:
- oddają wartości oferty;
- zachęcają klientów do wykonania zaplanowanej akcji;
- tworzą ekspercki wizerunek firmy;
- budują zaufanie;
- robią dobre zasięgi organiczne przez optymalizację SEO treści.
W sieci znajdziesz mnie pod pseudonimem: SzaTańska. Jest to połączenie mojego nazwiska z metaforą największego kusiciela. Tak właśnie działają teksty sprzedażowe pisane według psychologii sprzedaży pod markę i jego klienta. Ta wiedza dostępna jest dla klientów, których stać na projekt komunikacji marki za kwotę od 30.000 do 50.000 zł i dziś Ci ją zdradzę zupełnie za free.
Dlaczego? Bo nie zgadzam się z podejściem agencji marketingowych, grafików i głupio mądrych „specjalistów”, którzy twierdzą, że wystarczy wkleić na stronę teksty generowane przez AI albo treść typu:
„Jesteśmy zespołem profesjonalistów z 20-letnim doświadczeniem. Świadczymy kompleksowe usługi”.
I że taki tekst prezentuje wartość dla klienta i sprzedaje. Oczywiście Ty jako przedsiębiorca za to płacisz, a potem nie dostajesz efektu.
Dzisiaj możesz to zmienić, a pomoże Ci mój bezpłatny poradnik:
CO NAPISAĆ NA STRONIE FIRMY, ABY WEJŚCIE KLIENTA NA NIĄ KOŃCZYŁO SIĘ ZAPYTANIEM O OFERTĘ… LUB SPRZEDAŻĄ.
Poradnik pobierzesz poniżej. Zapraszam Cię serdecznie.
Pobierz darmowy poradnik sprzedażowo copywriterski
Otrzymasz go zupełnie za darmo na swoją skrzynkę mailową.
Sprawdź co mówią klienci o pracy ze mną
Z czystym sumieniem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić współpracę z Marią. Zdecydowanie jest to artystka w swoich fachu, a nie rzemieślnik, dla którego jednym kryterium wyceny jest ilość znaków. Przed współpracą wspólnie z nami (agencją) i klientem, przeprowadziła konsultację, podczas której zebrała wszystkie niezbędne informacje i skorygowała niektóre błędne założenia. Dzięki temu, przygotowane copy w 100% spełniło nasze oczekiwania i otworzyło drogę do kolejnych wspólnych projektów.
Marcin Bartnicki Weupgrade.pl
Współpracowałam z Marysią przy okazji aktualizacji treści na stronę dla naszej agencji wirtualnych asystentek VAssistance. Materiały przygotowane przez Marysię potwierdzają jej wieloletnie doświadczenie przy przygotowywaniu treści sprzedażowych, które działają. Od wnikliwego przeanalizowania problemu klienta, przez przygotowanie contentu skierowanego do ustalonej grupy odbiorców, po wsparcie we wdrożeniu i wspólne burze mózgów, aby jeszcze bardziej ulepszyć mój biznes. Taka jest właśnie współpraca z Marysią. Polecam na 100%. 🙂
Elżbieta Zielińska Vassistance.pl
Maria dała nie tylko wiedzę, ale i włożyła serducho w konsultację o strategii komunikacji. Od pierwszych chwil zaangażowana na 100%. Wystarczyło, że do niej napisałam, a sprezentowała naszej organizacji jasne wytyczne. Wiemy co i jak mamy robić, żeby dotrzeć do klientów i odbiorców. Zatem do dzieła! Dziękujemy.
Ku Zdrowieniu
Dziękuję raz jeszcze za super spotkanie i za poświęcony czas. Dużo mi dało takie spojrzenie na moją stronę przez inną osobę, m.in. aby się uwolnić od klątwy 'robienia pod siebie’. Dzięki za konstruktywne podpowiedzi, pomysły i za szczery feedback – to ważne dla mnie. Mam chęć wrócić po więcej:) Pozdrawiam, miłego weekendu!
Alicja
Kto traci na braku wiedzy o treściach wizerunkowych?
👉 Właściciele firm i przedsiębiorcy, którzy chcą budować silną i profesjonalną markę w internecie. Chcą teksty na stronę www, które kończą się zapytaniem o ofertę.
👉 Menedżerzy ds. marketingu i PR, którzy chcą poprawić efektywność swoich kampanii i wizerunek klientów.
👉 Freelancerzy, którzy chcą tworzyć konwertujące teksty, dzięki którym ich strona zarabia w końcu na siebie i dowozi klientów.
👉 Każdy, kto chce dowiedzieć się więcej o tym, jak skutecznie komunikować stronę firmową w internecie i co napisać na stronie HOME.
Tego się dowiesz
🔥 Jakie sekcje powinna zawierać strona główna i jak je ustawić po sobie kolejno, aby prowadziły klienta za rękę krok po kroku do kliknięcia „Zamawiam”.
🔥 Zyskasz sekretną wiedzę na temat budowy najlepiej konwertujących stron sprzedażowych dla firm, której nie ma w internecie, bo to wyłącznie praktyka wyniesiona z lepszych agencji marketingowych w Polsce.
🔥 Bez uczenia się, otrzymasz szablony do tworzenia nagłówków sprzedażowych, które wykorzystasz w innych kanałach komunikacji z klientami, przez co podniesiesz wskaźniki kliknięć i zapytań.
🔥 Wiedzę i komunikaty ułożone w zdania wykorzystasz później w komunikacji swojej firmy w innych kanałach typu: social media, maile, reklamy.
🔥 Uporządkujesz swoją stronę internetową i sprawisz, że klienci w końcu zrozumieją, co im oferujesz.
🔥 Napiszesz do klientów słowami, których wcześniej nie mogłeś wyrazić.
🔥 Stworzysz ogniste CTA pełne wartości bez wysiłku, bo daję Ci gotowe do podstawienia szablony na treść, obok których klienci nie przechodzą obojętnie, dzięki czemu zyskasz więcej zapytań, a może nawet zamówień.
🔥 Poznasz tajniki psychologii klienta oraz psychologii sprzedaży, których marketerzy uczą się w boju przez lata doświadczeń.
Skorzystaj z wiedzy copywritera i UX writera bezpłatnie
I poznaj tajniki pisania tekstów na stronę główną firmy tak, aby zmieniała odbiorców w klientów. Poradnik to soczyste przykłady wyniesione z praktyki freelance i agencyjnej. W środku znajdziesz też przykłady treści.