Zmieńmy Twoich klientów z NIE na TAK

Masz wiedzę, masz doświadczenie, masz usługi, które naprawdę pomagają.
Ale jeśli Twoja strona wygląda tak:

„Psychoterapia online – profesjonalne wsparcie”
„Coaching dla przedsiębiorców – rozwój i sukces”
„Masaż relaksacyjny – odprężenie i redukcja stresu”

To klient myśli:
„Ok, ale co ja z tego będę mieć? Dlaczego mam wybrać właśnie Ciebie?”.

I rzadko kupuje.

DLACZEGO KLIKAJĄ, ALE NIE KUPUJĄ?

Jak myślisz, co się dzieje, kiedy klient czyta coś, co faktycznie go porusza?

💡 „Nie możesz przestać myśleć o tym, co poszło nie tak? Pomogę Ci w końcu zatrzymać analizę, uwolnisz głowę i zaczniesz żyć.”
💡 „Wstajesz zmęczony, mimo że przespałeś 8 godzin? Twój organizm jest w napięciu. Pokażę Ci, jak to uwolnić.”
💡 „Przestaniesz martwić się o klientów, jeśli w końcu zaczniesz ich przyciągać. Masz 3 sekundy, żeby zdobyć ich uwagę – nauczę Cię, jak to zrobić.”

📌 Widzisz różnicę w komunikatach? Jest OGROMNA.

Ludzie nie kupują, bo nie widzą dla siebie wartości

👉 Nie rozumieją, co naprawdę im oferujesz.
👉 Nie widzą, jak to rozwiąże ich problem.
👉 Nie czują, że to jest dla nich.

I dlatego wychodzą bez działania.

Bo nie czują, że Twoja oferta to właśnie to, czego szukali.

Sprawdź, czy Twoja strona dobrze sprzedaje

Odpowiedz „TAK” lub „NIE” i zobacz, gdzie leży problem.

Jeśli masz „NIE” na więcej niż 3 pytania, to… Houston, mamy problem. Ale spokojnie, to można naprawić.

Nie wystarczy powiedzieć: „Pomagam w…”, „Psychoterapia online”…
Nie wystarczy wrzucić opis: „Jestem psychoterapeutą/dietetykiem/mentorem…”

To nie działa.

Klient nie szuka terapeuty.
Klient szuka rozwiązania swojego problemu.

Twoja oferta powinna sprawić, że klient pomyśli:

🔥 „To jest dokładnie to, czego mi brakowało!”
🔥 „O matko, skąd on/ona wie, co ja czuję?”
🔥 „To brzmi, jakby było stworzone specjalnie dla mnie…”

To nie magia. To mechanizm, który sprawia, że ludzie przestają się zastanawiać i kupują. Jeśli tego nie wiesz… To powiem Ci tylko jedno: Nie potrzebujesz kolejnych kursów o „budowaniu marki”. Nie potrzebujesz więcej teorii.

Potrzebujesz systemu, który krok po kroku poprowadzi Cię do sprzedaży – bez przepalania budżetu na reklamy, kolejne kursy i nietrafione ruchy.

Zobacz różnicę na realnych przykładach

Teraz i Twoja strona www może więcej sprzedawać. Dzięki treściom sprzedażowym i wizerunkowym, które trafiają w potrzeby klientów

Twoja marka w końcu ma głos

Strona jasno mówi klientom, w czym pomożesz – a nie, co im sprzedasz. Tu widzisz niektóre z projektów moich treści. Może nie jesteś grupą docelową tych marek, ale sprawdź wygląd strony przed i po zmianach. I odpowiedz sobie uczciwie na pytanie: która strona bardziej do Ciebie przemawia i zaprasza do zakupu? Jutro może to być Twoja marka. I zostawisz w tle konkurencję…

Biuro wirtualne

Niezastąpione asystentki zdalne, które zdejmują z ciebie presję czasu

Firma sprzedająca śrubki i profile aluminiowe

Producent, który tworzy personalizowany towar na zamówienie klienta.

Coaching i samorozwój

Wsparcie na zakręcie, kiedy szukasz konkretnych rozwiązań

Techniki relaksacji…. VS wsparcie w budowaniu odporności psychicznej dla osób, które pracują w trudnych i wymagających warunkach.

Nie po to tyle się gimnastykujesz

By po wejściu klienta na Twoją stronę, uciekł z niej szybko, bo nie widzi tam siebie…

Cześć! Jestem Maria

Chcę Ci powiedzieć coś ważnego.
Są dwie reakcje klientów po wejściu na stronę www Twojej marki:

🔥 O! To coś dla mnie.
Tu masz deal.
🔥 Idź do Diabła. 
Klient wychodzi ze strony i idzie do konkurencji.

Zmieniam strony, które tylko wyglądają, w strony, które sprzedają

Z czystym sumieniem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić współpracę z Marią. Zdecydowanie jest to artystka w swoich fachu, a nie rzemieślnik, dla którego jednym kryterium wyceny jest ilość znaków. Przed współpracą wspólnie z nami (agencją) i klientem, przeprowadziła konsultację, podczas której zebrała wszystkie niezbędne informacje i skorygowała niektóre błędne założenia. Dzięki temu, przygotowane copy w 100% spełniło nasze oczekiwania i otworzyło drogę do kolejnych wspólnych projektów.

Marcin Bartnicki Weupgrade.pl

Współpracowałam z Marysią przy okazji aktualizacji treści na stronę dla naszej agencji wirtualnych asystentek VAssistance. Materiały przygotowane przez Marysię potwierdzają jej wieloletnie doświadczenie przy przygotowywaniu treści sprzedażowych, które działają. Od wnikliwego przeanalizowania problemu klienta, przez przygotowanie contentu skierowanego do ustalonej grupy odbiorców, po wsparcie we wdrożeniu i wspólne burze mózgów, aby jeszcze bardziej ulepszyć mój biznes. Taka jest właśnie współpraca z Marysią. Polecam na 100%. 🙂

Elżbieta Zielińska Vassistance.pl

Maria dała nie tylko wiedzę, ale i włożyła serducho w konsultację o strategii komunikacji. Od pierwszych chwil zaangażowana na 100%. Wystarczyło, że do niej napisałam, a sprezentowała naszej organizacji jasne wytyczne. Wiemy co i jak mamy robić, żeby dotrzeć do klientów i odbiorców. Zatem do dzieła! Dziękujemy.

Ku Zdrowieniu

Dziękuję raz jeszcze za super spotkanie i za poświęcony czas. Dużo mi dało takie spojrzenie n a moją stronę przez inną osobę, m.in. aby się uwolnić od klątwy 'robienia pod siebie’. Dzięki za konstruktywne podpowiedzi, pomysły i za szczery feedback – to ważne dla mnie. Mam chęć wrócić po więcej:) Pozdrawiam, miłego weekendu!

Alicja

Uwielbiam Cię! Jesteś najlepsza! Dziękuję. Jest turbodobrze przezajebiście! Sztos petarda. Bardzo mi się podoba jak to wszystko wyszło i jestem mega zadowolony 🙂 A ten pomysł z sucharami ślubnymi po wysłaniu formularza to jest mistrzostwo świata i po prostu idealnie do mnie pasuje. Doskonała robota, jestem zachwycony. Pozdrawiam

Grzegorz Ratyńskigi Dj Wodzirej Weselny Barbarossa

W końcu ktoś mnie wysłuchał, a nie tylko mówił co mam robić. Maria zaproponowała strategię z użyciem moich pomysłów. Poukładałyśmy drogę klienta do zakupu. Maria poprawiła moje treści i teraz wyglądają WOW! Dokładnie to chciałam powiedzieć klientom. Dużo śmiechu i bardzo miła współpraca. Empatyczne podejście. Dziękuję.

Alicja Coach Relacji

Jak wygląda współpraca? Proces krok po kroku

🔥 Zamawiasz projekt nowej treści do swojej oferty

Po zamówieniu otrzymasz maila z brief, który wypełnij i do mnie odeślij, jak najszybciej.


🔥 Brief – Twoja wizja i potrzeby

We wiadomości z wypełnionym brief napisz mi, jak widzisz swoją komunikację i co chcesz mieć na stronie.
Chcę poznać Twój pomysł na swoją markę, jej styl i to, co dla Ciebie jest kluczowe.

ALE… zaufaj mojemu doświadczeniu.
Wiem, jak pisać strony, które nie tylko wyglądają, ale sprzedają i budują Twój wizerunek. Twoja oferta będzie w końcu poukładana, a klient zrozumie, co chcesz mu przekazać.


🔥 Wyciągamy to, co w Twojej ofercie najmocniejsze

Oboje wiemy, że chcesz zostawić konkurencję w tyle. Chcesz, by to Twoja oferta była rozpoznawalna i klikana.
Wyróżnię Cię na tle innych – tak, żeby klient nie miał wątpliwości, dlaczego warto wybrać właśnie Ciebie.

Otrzymasz nie tylko tekst, ale rozpisane UX oraz ścieżki sprzedażowe klienta ze swojej oferty. Tam niżej opisuję też BONUS, jaki na Ciebie czeka, bo ja nie piszę tylko tekstu… Oferuję komunikację marki, która angażuje klientów.


🔥 Wysyłam Ci wstępną koncepcję

Zanim napiszę cały tekst, dostaniesz do oceny wstępny skrypt, by mieć pewność, że idziemy w dobrym kierunku. Dopiero po Twoim zatwierdzeniu przechodzę do pełnego pisania.


🔥 Piszę teksty, które sprzedają

Nagłówki, które zatrzymują uwagę. Treści, które pokazują realną wartość Twojej oferty. Wezwania do działania, które klient chce kliknąć. Ubieram Twoją ofertę w unikalną narrację dostosowaną do potrzeb grupy docelowej.
1 Poprawka w cenie. Ale szczerze? W większości przypadków nie jest potrzebna, bo wstępna koncepcja daje Ci pełną kontrolę nad efektem.

Jeśli już rozumiesz, jak ogromne znaczenie ma komunikacja marki i chcesz faktycznie więcej sprzedawać.

Dlaczego nie warto czekać z tymi zmianami?

Być może się nie znamy. Jeśli masz chęć, to sprawdź, jak działam i przywitajmy się

Dla kogo jest ta oferta?

Nie pracuję z osobami, które nie są jeszcze gotowe na metamorfozę swojego biznesu i większą sprzedaż. Nie pomogę Ci. Za to jeśli już czujesz, że Twoja marka potrzebuje wsparcia… To jestem tu dla Ciebie w dodatku w obrzydliwie niskiej cenie!

Dla ekspertów, którzy mają dość „poprawiania” gotowych szablonów stron – chcesz, żeby treść brzmiała jak Ty, ale była skuteczna.

Dla tych, którzy czują, że ich strona nie oddaje ich wartości – masz świetne usługi, ale ludzie tego nie czują, kiedy wchodzą na Twoją stronę.

Dla ambitnych marek, które chcą odjechać konkurencji – Twoja oferta powinna się klikać i być zapamiętywana, a nie ginąć w tłumie.

Dla tych, którzy chcą więcej klientów bez agresywnej sprzedaży – zamiast przepalać budżet na reklamy, popraw treści, które faktycznie pracują na Twoją markę.

Dla osób, które chcą profesjonalnej, ale autentycznej komunikacji – żadnego bełkotu marketingowego. Mówimy językiem Twoich klientów.

Ile to kosztuje?

🔴 Zdecydowałam się stworzyć taką propozycję, bo chcę poszerzyć swoje portfolio. W zamian za napisanie tekstu oferty w niskiej cenie, pozwolisz mi na publikację Twojej oferty w moim case study. To propozycja bardzo fair, na której Ty korzystasz.
Mam miejsce tylko dla 5 osób. Chętnie zmierzę się z ciekawą lub trudną do ugryzienia marką.

599 zł brutto + 0% vat zamiast 5000 zł

Dla zdecydowanych BONUS

Content Plan na 10 tematów.