Szukasz sposobu na zwiększą sprzedaż?

Proszę bardzo. Zacznij prowadzić dialog z klientami, by zapamiętali Twoją markę i kupowali z większym zainteresowaniem. Zapisz się na bezpłatny HotLetter, w którym otrzymasz gotowe tipy, jak komunikować markę w sieci, by miała większą konwersję.

Odbierz DWA poradniki za free, dzięki którym zwiększysz konwersję na stronie, w ofertach i na landing page swojej firmy już w ciągu 24h:

🔥 Co pisać na stronie firmy, aby oferta sprzedawała?

🔥 Jak zwiększyć konwersję na landing page

HotLetter sprzedażowy otrzymasz raz w tygodniu

W każdą środę wprost na swoją skrzynkę mailową zupełnie za free. ZERO ściemy!
Niżej zobaczysz listę tematów bazowych, jakie przygotowałam, ale to nie wszystkie! Jeśli masz pytania, możesz wysłać do mnie wiadomość i w którejś lekcji postaram się opisać szczegółowo odpowiedź specjalnie dla Ciebie!

Sprzedaż, Content i Komunikacja Marki

Rodzaje ofert sprzedażowych.
Czym jest oferta idealna? Elementy skutecznej oferty (nagłówek, problem, rozwiązanie, korzyści, cena, CTA).

Content plan na bloga.
Co pisać w social mediach.
Content plan do socia mediów.
Sprzedaż przez DM,
Poznaj swojego klienta. Zrozumienie potrzeb klienta jest kluczowe dla skutecznej sprzedaży.
Badanie potrzeb klienta – praktyczne ćwiczenia. Przykłady pytań, które pomogą zidentyfikować potrzeby klienta.

Problem – Produkt – Propozycja
Jak to napisać, aby kupowali w social mediach

Copywriting w Ofercie

Siła słów – dobór języka. Wpływ konkretnych słów na emocje i decyzje zakupowe.
Język korzyści, a nie cech. Jak przekształcać cechy produktu w korzyści dla klienta.
Storytelling w ofertach. Jak opowiadać historie, które angażują i budują więź z klientem.
Psychologia sprzedaży w copywritingu. Techniki takie jak niedostępność, autorytet, dowód społeczny.
Unikanie pułapek językowych. Typowe błędy językowe w ofertach, jak ich unikać.
Ćwiczenia z copywritingu. Zadania praktyczne z pisania chwytliwych opisów produktów/usług.

Nagłówki, Podtytuły i Lead

Magia nagłówków – jak przyciągnąć uwagę i pisać skuteczne nagłówki.
Testy nagłówków – co działa najlepiej. Metody testowania różnych wariantów nagłówków.
Podtytuły – drogowskazy w ofercie. Jaką rolę pełnią podtytuły i jak je efektywnie stosować.
Wprowadzenie (lead) – pierwsze wrażenie. Jak pisać chwytliwe wprowadzenia, które zachęcają do dalszego czytania.
Przykłady dobrych i złych nagłówków. Dlaczego jedne działają lepiej od drugich?

Treść Oferty – Struktura i Argumentacja

Struktura oferty – krok po kroku. Optymalna struktura oferty (wstęp, problem, rozwiązanie, korzyści, cena, CTA).
Budowanie wartości oferty. Jak argumentować cenę i pokazywać wartość oferowanego rozwiązania.
Przeciwdziałanie obiekcjom. Naucz się, jak identyfikować i odpowiadać na potencjalne obiekcje klientów.
Formatowanie i czytelność oferty. Omawiam znaczenie przejrzystego formatowania dla odbioru oferty.
Studium przypadku – analiza skutecznej oferty.

Cena i Warunki

Prezentacja cen – różne strategie. Omówienie różnych sposobów prezentowania cen (np. pakiety, rabaty, porównania).
Uzasadnienie ceny – wartość ponad koszt. Dowiedz się, jak uzasadniać wyższą cenę poprzez podkreślenie unikalnej wartości oferty.
Warunki współpracy – jasność i przejrzystość. Poznaj znaczenie jasnych i precyzyjnych warunków współpracy.

Wezwanie do Działania (CTA) i PDF

Mocne CTA – jak skłonić odbiorcę do działania. Poznaj różne rodzaje CTA i dowiedz się, jak pisać je skuteczne.
Umiejscowienie CTA w ofercie. Dowiedz się, gdzie najlepiej umieszczać CTA, aby były jak najbardziej widoczne.
Testowanie CTA – optymalizacja konwersji. Poznaj metody testowania różnych wariantów CTA.
Przykłady skutecznych CTA. Zobacz konkretne przykłady i dowiedz się, dlaczego są skuteczne.
Format oferty w PDF – zalety i wady. Poznaj korzyści i ograniczenia formatu PDF w kontekście ofert.
Projektowanie graficzne oferty w PDF – podstawy. Poznaj wskazówki dotyczące estetycznego projektowania oferty w formacie PDF.

Twoja marka ma ogromny potencjał. Czasem potrzeba iskry, by go rozpalić

Poznaj strategiczne filary Dobrej Sprzedaży

Wiem, że Twój produkt/usługa są dobre. Jednak sam fakt, że są nie wystarczy aby sprzedać. Jeśli chcesz wysokiej konwersji, buduj oferty na 4 głównych filarach:

PRODUKT

I jego opis, skupiający się na kliencie i jego potrzebach, zamiast na cechach.

KOMUNIKACJA

Struktura treści rozbrajająca tarczę klienta, budująca zaufanie i zachęcająca do działania.

LEJEK

Oferty pisane językiem dotykającym argumentów na danym kroku lejka sprzedażowego.

TECHNICZNIE

Struktura oferty, kolejność sekcji dopasowane do zachowań klienta i psychologii sprzedaży.

Dlaczego warto dołączyć do HotLetter’a?

Masz dosyć tworzenia treści, które giną w oczachh odbiorców? Chcesz, żeby Twoje maile, opisy produktów i usług, wpisy w social mediach wzbudzały odzew, zaufanie i zamieniały się w konkretne zamówienia?
Dołącz do HotLetter’a i naucz się krok po kroku
pisać sprzedażową komunikację swojej marki:

Twórz oferty, które robią wrażenie – od nagłówka po Call to Action.

Wykorzystywaj sprawdzone formuły sprzedażowe (AIDA, PAS, 4U i wiele więcej).

Unikaj błędów, które odstraszają klientów, zanim doczytają do końca.

Wyróżnij się wśród konkurencji – nawet w zatłoczonych branżach.

Mierzy skuteczność swoich ofert, by stale poprawiać wyniki.

Bez zbędnych teorii, za to z praktycznymi wskazówkami, przykładami i narzędziami, które możesz wdrożyć natychmiast.

👉 Zapytaj siebie: Ile zyskasz, gdy każda Twoja treść stanie się skuteczniejsza choćby o 10%?
Nie czekaj – zapisz się już dziś i zacznij pisać prawdziwe teksty, które sprzedają!

Cześć! Jestem Maria

Są dwie reakcje klientów po wejściu na stronę www Twojej marki:

🔥 O! To coś dla mnie.
Tu masz deal.
🔥 Idź do Diabła. 
Klient wychodzi ze strony i idzie do konkurencji.

Zadbajmy o to, aby klient nie wychodził ze strony
i kupił jednak u Ciebie.

To działa

Z czystym sumieniem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić współpracę z Marią. Zdecydowanie jest to artystka w swoich fachu, a nie rzemieślnik, dla którego jednym kryterium wyceny jest ilość znaków. Przed współpracą wspólnie z nami (agencją) i klientem, przeprowadziła konsultację, podczas której zebrała wszystkie niezbędne informacje i skorygowała niektóre błędne założenia. Dzięki temu, przygotowane copy w 100% spełniło nasze oczekiwania i otworzyło drogę do kolejnych wspólnych projektów.

Marcin Bartnicki Weupgrade.pl

Współpracowałam z Marysią przy okazji aktualizacji treści na stronę dla naszej agencji wirtualnych asystentek VAssistance. Materiały przygotowane przez Marysię potwierdzają jej wieloletnie doświadczenie przy przygotowywaniu treści sprzedażowych, które działają. Od wnikliwego przeanalizowania problemu klienta, przez przygotowanie contentu skierowanego do ustalonej grupy odbiorców, po wsparcie we wdrożeniu i wspólne burze mózgów, aby jeszcze bardziej ulepszyć mój biznes. Taka jest właśnie współpraca z Marysią. Polecam na 100%. 🙂

Elżbieta Zielińska Vassistance.pl

Maria dała nie tylko wiedzę, ale i włożyła serducho w konsultację o strategii komunikacji. Od pierwszych chwil zaangażowana na 100%. Wystarczyło, że do niej napisałam, a sprezentowała naszej organizacji jasne wytyczne. Wiemy co i jak mamy robić, żeby dotrzeć do klientów i odbiorców. Zatem do dzieła! Dziękujemy.

Ku Zdrowieniu

Dziękuję raz jeszcze za super spotkanie i za poświęcony czas. Dużo mi dało takie spojrzenie n a moją stronę przez inną osobę, m.in. aby się uwolnić od klątwy 'robienia pod siebie’. Dzięki za konstruktywne podpowiedzi, pomysły i za szczery feedback – to ważne dla mnie. Mam chęć wrócić po więcej:) Pozdrawiam, miłego weekendu!

Alicja

Uwielbiam Cię! Jesteś najlepsza! Dziękuję. Jest turbodobrze przezajebiście! Sztos petarda. Bardzo mi się podoba jak to wszystko wyszło i jestem mega zadowolony 🙂 A ten pomysł z sucharami ślubnymi po wysłaniu formularza to jest mistrzostwo świata i po prostu idealnie do mnie pasuje. Doskonała robota, jestem zachwycony. Pozdrawiam

Grzegorz Ratyńskigi Dj Wodzirej Weselny Barbarossa

W końcu ktoś mnie wysłuchał, a nie tylko mówił co mam robić. Maria zaproponowała strategię z użyciem moich pomysłów. Poukładałyśmy drogę klienta do zakupu. Maria poprawiła moje treści i teraz wyglądają WOW! Dokładnie to chciałam powiedzieć klientom. Dużo śmiechu i bardzo miła współpraca. Empatyczne podejście. Dziękuję.

Alicja Coach Relacji

Dołącz do HotLetter’a sprzedażowego i odbierz PREZENTY!

Dołącz do społeczności skutecznych sprzedawców i podrasuj swoje oferty oraz stronę lądowania. Te dwa bezpłatne poradniki aż iskrzą od wiedzy!

Komunikacja marki w internecie - teksty na strony firmowe

Poradniki otrzymasz na maila w ciągu kilku chwil.
Lekcje ofertowania przyjdą raz w tygodniu co środa.