Konsultacja Copywriterska Tekstów Na Stronie Firmy 90 min.

Umów się na konsultację copywriterską i dowiedz się, dlaczego Twoja strona www nie sprzedaje nawet jeśli robił ją profesjonalny grafik i teoretycznie ma wszystko, co potrzeba.

To nie jest konsultacja copywriterska, podczas której usłyszysz: masz brzydkie teksty. Konsultacja dotyczy treści sprzedażowej, psychologii sprzedaży, Twojej grupy docelowej lejka sprzedażowego ale przede wszystkim UXwriting, SEO i content marketingu. Tekst jest tylko częścią całości, dzięki której odnosisz sukcesy sprzedażowe. Zejdź niżej i zobacz plan.

SzaTańska komunikacja gorąca jak samo pieklo copywriting sprzedazowy

Konsultacja copywriterska dla firm usługowych i szkoleniowych

Na początku jest marzenie. Do jego spełnienia potrzebujesz konwersji, fanów i pieniędzy. Jedyną przeszkodą między tym, gdzie jesteś teraz, a gdzie chcesz być, są błędne przekonania. Teraz popracujemy nad tym najbardziej nośnym, które przeszkadza Ci ruszyć w kierunku SUKCES SPRZEDAŻOWY = spełniam moje marzenia, bo mam na to czas, pieniądze i spokój w głowie.

BŁĘDNE PRZEKONANIE NR 1: Prosta strona wizytówka firmy wystarczy do dobrej sprzedaży.

Taka strona wystarczyła do pozyskania klienta w latach 90. Wtedy nie było konkurencji online, więc wystarczyło dać znać klientom, że jesteś i oni sami przychodzili.

Dzisiaj tych wizytówek jest tysiące… a Ty, o ile nie masz niszowych usług i produktów, niestety musisz się odróżnić od konkurencji. Nie tłem. Nie kolorem. Ale odróżnić tak, by klient wszedł na stronę i zrobił: WOW! To coś dla mnie. I napisał, umówił się na konsultację lub żeby od razu kupił. A później o Tobie pamiętał i polecał dalej.

Ale żeby to się stało, klient musi poczuć, jaki jego problem rozwiązujesz i jak zmienisz jego życie.

Proces nie jest trudny, ale trzeba odrobić lekcje. 1 z nich, to odrzucenie przekonania, że do sprzedaży online wystarczy prosta strona wizytówka firmy. Pozostałe omawiamy na konsultacji.

Firmowa strona www to Twoja platforma do automatycznego zarabiania pieniędzy. To Twój wirtualny asystent, który:

👉 wita klientów,

👉 odpowiada na pytania,

👉 negocjuje,

👉 buduje zaufanie,

👉 buduje Twój profesjonalny wizerunek,

👉 przedstawia Ciebie i Twoje idee,

👉oprowadza klienta po usługach,

👉 sprzedaje, przyjmując zapłatę.

Godząc się na prostą stronę wizytówkę firmy, pozbawiasz się pracownika, który 24h na dobę robi za Ciebie największą robotę.

Zawsze, kiedy publikujesz w socialach. Zawsze, kiedy klient znajduje Cię w wyszukiwarce i sam przychodzi. Zawsze, kiedy tego nie wiesz, a ludzie wchodzą na Twoją stronę www i robią ocenę:

✔️ Chcę wydać tu pieniądze?
Nie chcę. Nie tego szukam.

Taki scenariusz jest na prostej stronie wizytówce. Publikujesz w socialach, kupujesz ADSy, robisz filmy, piszesz posty, ale kiedy potencjalni klienci wchodzą na stronę… Porzucają koszyk, nie kontaktują się, nie umawiają na spotkanie. Bo nie masz procesu.

Strona firmy zbudowana pod kątem sprzedażowym oraz teksty wizerunkowe to baza tego procesu. Podczas konsultacji copywrtierskiej skupimy się na problemach komunikacyjnych Twojej strony internetowej oraz procesie sprzedaży. Bo jedno idzie w parze z drugim i nie działa bez siebie. W tym są teksty, grupa docelowa, SEO, content, który publikujesz dla ludzi. Braki w tych procesach kończa się tak:

👉 Klienci chodzą po stronie, ale tylko wrzucają do koszyka.

👉 Piszą maile, zapytania, dzwonią, ale mało kto kupuje.

👉 Masz reakcje w social mediach, piszą, że kupią, ale później i tak nie ma sprzedaży.

Odpowiadają za to poniższe czynniki i na nich się skupimy

Nie masz dobrze opisanych wartości marki + problemów klienta.

Twoje teksty pisane są na jedno kopyto, co treści konkurencji.

Masz chaos na stronie i w komunikacji, ludzie nie wiedzą, co oferujesz.

Publikujesz spontanicznie, bez content planu. Bez lejka i wiedzy.

Nie masz lejka sprzedażowego, a jedynie plan w głowie.

Nie masz landing page lub jest kiepski i nie ma lead magnetu..

Masz wejścia z social mediów, ale sprzedaż dalej magicznie stoi.

SEO dowozi, ale potem dzieją się czary i klienci nie kupują.

Nie wiesz, o czym pisać, bo było już o wszystkim. I ZONK.

Skąd to wiem?

To naturalne etapy budowania sprzedaży online. Wiem to, bo przeszłam je wszystkie. Marketingu i sprzedaży online uczę się od 2009 roku. Ty możesz szybciej. Na moich błędach stworzyłam strategię, która działa u mnie, u moich klientów. Zadziała i u Ciebie.

szatanska copywriting teksty seo

Spełniam pragnienia przedsiębiorców

O byciu widocznym dla klientów i większej sprzedaży. Dzielę się wiedzą i wykonuję robotę dla osób nietechnicznych.

Nazywam się Maria Tańska — SzaTańska i podczas konsultacji copywriterskiej uczę, jak naprawić sprzedaż, jeśli przestała działać. Lub jak ją rozkręcić, by klienci mówili WOW! TO COŚ DLA MNIE! po wejściu na Twoją stronę.

Oto opinie o konsultacjach copywriterskich ze mną:

Dziękuję raz jeszcze za super spotkanie i za poświęcony czas. Dużo mi dało takie spojrzenie na moją stronę przez inną osobę, m.in. aby się uwolnić od klątwy 'robienia pod siebie’. Dzięki za konstruktywne podpowiedzi, pomysły i za szczery feedback – to ważne dla mnie. Mam chęć wrócić po więcej:) Pozdrawiam, miłego weekendu!

Alicja

Maria dała nie tylko wiedzę, ale i włożyła serducho w konsultację o strategii komunikacji. Od pierwszych chwil zaangażowana na 100%. Wystarczyło, że do niej napisałam, a sprezentowała naszej organizacji jasne wytyczne. Wiemy co i jak mamy robić, żeby dotrzeć do klientów i odbiorców. Zatem do dzieła! Dziękujemy.

Ku Zdrowieniu

Współpracowałam z Marysią przy okazji aktualizacji treści na stronę dla naszej agencji wirtualnych asystentek VAssistance. Materiały przygotowane przez Marysię potwierdzają jej wieloletnie doświadczenie przy przygotowywaniu treści sprzedażowych, które działają. Od wnikliwego przeanalizowania problemu klienta, przez przygotowanie contentu skierowanego do ustalonej grupy odbiorców, po wsparcie we wdrożeniu i wspólne burze mózgów, aby jeszcze bardziej ulepszyć mój biznes. Taka jest właśnie współpraca z Marysią. Polecam na 100%. 🙂

Elżbieta Zielińska Vassistance.pl

Z czystym sumieniem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić współpracę z Marią. Zdecydowanie jest to artystka w swoich fachu, a nie rzemieślnik, dla którego jednym kryterium wyceny jest ilość znaków. Przed współpracą wspólnie z nami (agencją) i klientem, przeprowadziła konsultację, podczas której zebrała wszystkie niezbędne informacje i skorygowała niektóre błędne założenia. Dzięki temu, przygotowane copy w 100% spełniło nasze oczekiwania i otworzyło drogę do kolejnych wspólnych projektów.

Marcin Bartnicki Weupgrade.pl

To nie jest zwykła konsultacja copywriterska

Specjalizuję się w 4 dziedzinach marketingu: UXwriting, Copywriting sprzedażowy — Copywriting Direct Response, content marketing oraz w SEO. Tylko razem te strategie porządkują Twoją ofertę, stronę www, teksty oraz mechanizmy darmowego pozyskania klienta — nawet bez reklam. Otrzymasz więc wytyczne, za które nie płacisz 4 specjalistom — każda konsultacja 500-900 zł.

Oznacza to, że masz niesamowitą okazję ruszyć swój biznes, otrzymując konkretne holistyczne wytyczne z 4 dziedzin marketingu z wyjaśnieniem, co zmienić za 599 zł zamiast 4 konsultacji z różnymi specjalistami za 4×599=2396 zł (i to przy prognozie najniższej ceny za konsultację).

599 zł vs 2396 zł

Podczas konsultacji copywriterskiej skupię się na Twojej stronie, ofercie, działaniach online i treściach kierowanych do klientów. Następnie otrzymasz ode mnie raport, co nie działa i jak to zmienić oraz powiem Ci, jak go wdrożyć. Tego nie robią agencje i zostajesz z danymi sam.

Podczas konsultacji sprawdzamy:

👉 Tekst na stronie HOME i jej wygląd, które są bazą komunikacji Twojej marki. Omówimy aspekty sprzedażowe, treść, głos Twojej marki. Czy słowa oddają to, co chcesz przekazać klientom.

👉 Omówimy tekst i wygląd Twojej oferty — kursu, szkolenia lub usług. Przeanalizujemy grupę docelową oraz komunikację. Zbadamy, dlaczego oferta nie działa na odbiorcę.

👉 Sprawdzimy, czy Twoja strona jest widoczna w sieci. Jeśli nie, powiem Ci, jak to zmienić i jak zadbać o SEO.

👉 Zrobimy analizę Twoich social mediów oraz kreacji. Powiem Ci, jak publikować, aby zwiększyć zaangażowanie klientów.

👉Przejdziemy przez Twój proces sprzedaży, następnie dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż.

👉Porozmawiamy o Twoim lejku sprzedażowym. Otrzymasz gotową receptę na pozyskanie nowych klientów i sprzedaż, a także na zwiększenie sprzedaży w grupie obecnych klientów.

👉Porozmawiamy o designie Twojej strony, grafikach, szybkości ładowania, bo to wszystko ma ogromny wpływ na procesy zakupowe.

Lubię uczciwą i dobrą współpracę

Dlatego daję Ci gwarancję 100% SATYSFAKCJI Z PRACY ZE MNĄ LUB zwrot pieniędzy.

Jeśli uznam, że nie dam rady Ci pomóc. Nie puszczę Cię z niczym, bo nakreślę Ci rozwiązania Twoich problemów sprzedażowych. Oddam kasę za konsultację. Następnie skieruję do najlepszego znanego mi specjalisty.

gwarancja

Nic nie ryzykujesz. Uważam, że to dla Ciebie korzystna propozycja, bo masz już dużo stresów, będąc na swoim. Poniżej widzisz plan konsultacji:

Krok 1

Składasz zamówienie i je opłacasz

Krok 2

Umawiamy termin spotkania online

Krok 3

Wysyłasz odpowiedzi na mój brief.

Krok 4

Konsultacja 90 minut: zadajesz pytania, jakie i ile chcesz. Ja odpowiadam.

Krok 5

Otrzymujesz raport z podsumowaniem i wytycznymi

Krok 5

Umawiamy się na kolejną 15-minutową rozmowę, aby omówić raport i zmiany

Krok 6

Wdrażasz zmiany i liczysz pieniądze, bo klienci w końcu kupują.

Krok 7

Lub wdrażam zmiany za Ciebie za dodatkową opłatą.

Przez cały czas jestem do Twojej dyspozycji i odpowiadam na pytania. Nie zostawię Cię z suchym raportem, z którym nie wiadomo później, co zrobić. Więc jeśli czujesz, że coś nie działa na Twojej stronie sprzedażowej, ale nie do końca wiesz co…

To możesz dalej tracić czas na szukanie odpowiedzi i zgadywanie

Lub umówić się teraz na konsultację copywrtierską, podczas której dowiesz się, jak naprawić swoją sprzedaż. Szukanie rozwiązań na własną rękę zajmie Ci od roku do kilku lat. O ile nie wrócisz na etat. Po drodze wydasz tysiące złotych na kursy i szczątkowe konsultacje. Zanim połączysz kropki i opracujesz własny proces, tracąc na tym lata, możesz od razu dowiedzieć się, co zmienić i jak to zrobić, aby sprzedawać swoje produkty cyfrowe i usługi.

Podczas rozmowy skoncentrujemy się tylko na Twojej firmie i sprzedaży, czego nie ma w szkoleniach online i w książkach. Nie wspomnę o kosztach, bo za merytoryczną rozmowę 1:1 płacisz tyle, co za jedno wyjście na miasto. Wybór należy do Ciebie. Co wolisz?